رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پوستر فیلم سینمایی «زیر نور کم» به کارگردانی محمد پرویزی و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف با تصویری از لیلا زارع و صابر ابر رونمایی شد. طراحی این پوستر در استودیو «مداد جادو» انجام شده است. لیلا زارع، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ و بهناز جعفری به همراه بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه مدنی، روح الله کمانی و […]

پوستر فیلم سینمایی «زیر نور کم» به کارگردانی محمد پرویزی و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف با تصویری از لیلا زارع و صابر ابر رونمایی شد. طراحی این پوستر در استودیو «مداد جادو» انجام شده است.

لیلا زارع، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ و بهناز جعفری به همراه بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه مدنی، روح الله کمانی و نیلوفر شهیدی در این ملودرام اجتماعی به ایفای نقش پرداخته اند.

«زیر نور کم» که بر اساس فیلمنامه ای با عنوان «سمفونی تولد» نوشته محمد پرویزی ساخته شده‌است، درونمایه ای متفاوت با آثار سال‌های اخیر سینمای ایران دارد و به موضوع عوارض اجتماعی خاطره می پردازد.

مرزهای اخلاقی آدم‌هایی که از زندگی ما رفته اند ولی در خاطر ما هنوز زنده اند کجاست؟ پرسش اصلی این فیلم است.

این کارگردان که کارگردانی فیلم سینمایی «لابی»‌را نیز در کارنامه دارد، پیش‌تر در یادداشت کوتاهی درباره «زیر نور کم» نوشته بود: «من از آدمهایی که از زندگی ام رفته اند (تا به امروز) خلاصی ندارم. نمی توانم آن‌ها را جایی رها کنم، چون به شکل‌های متفاوتی بازمی گردند و با لحظه های خوبِ زندگیم ترکیب می‌شوند. این درهم تنیدگی آن‌ها گاهی تکان دهنده است. سر زده کسی از راه می‌رسد دور میزی که نباید باشد حاضر می شود. شده با آن‌ها ساعت‌ها و یا روزها جایی دیگری بوده‌ام. همین وقت‌هاست که زندگی ام زیر و رو می شود… به این خاطرِ که جایی که هستم یا باید تاریک تاریک باشد، یا روشنِ روشن… من از ماندن « زیر نورِ کم» می ترسم.»

اکران آنلاین این فیلم از شب گذشته هفتم فروردین در دو سامانه آنلاین فیلیمو و نماوا آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن های فیلیمو و نماوا به تماشای این ملودرام اجتماعی بنشینند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار