رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «کوزوو» در ژانر کمدی به کارگردانی میثم هاشمی طبا به زودی مقابل دوربین بهرام بدخشانی می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی آخرین روزهای پیش تولید را سپری می‌کند و به زودی مقابل دوربین بهرام بدخشانی خواهد […]

فیلم سینمایی «کوزوو» در ژانر کمدی به کارگردانی میثم هاشمی طبا به زودی مقابل دوربین بهرام بدخشانی می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی آخرین روزهای پیش تولید را سپری می‌کند و به زودی مقابل دوربین بهرام بدخشانی خواهد رفت.

اصغر نژادایمانی طراح صحنه و لباس و محسن دارسنج طراح گریم این فیلم هستند که بر اساس فیلمنامه میثم هاشمی‌طبا در ژانر کمدی ساخته می‌شود.

دیگر عوامل «کوزوو» عبارتند از: مدیرتولید: بهزاد هاشمی، جانشین تهیه‌کننده: مهدیا عابدی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: جواد گنجی، صدابردار: امید عاشوری، منشی صحنه: مارال فتحی، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، عکاس: کوروش جوان، فیلمبردار پشت صحنه: مریم پاینده، ساخت تیزر: حمیدرضا طاهر، گرافیست: محمدرضا بهشتی‌نژاد و مشاور رسانه‌ای و مدیر تبلیغات: مریم قربانی‌نیا.
هادی زمردیان مجری طرح و سرمایه‌گذار این پروژه است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار