رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • سه شنبه 17 فروردین 1400 - 12:00
  • کد خبر : 65536
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «گزارش یک مهمانی» فیلم- نمایش شد

«گزارش یک مهمانی» نوشته و کار احسان حاجی‌پور فیلم- نمایش شد. به نقل از روابط عمومی این پروژه، فیلم-نمایش «گزارش یک مهمانی» به نویسندگی و کارگردانی احسان حاجی‌پور تولید و برای پخش در پلتفرم‌های اینترنتی آماده اکران آنلاین شده است. این فیلم- نمایش، با تلفیقی از عناصر سینمایی و نمایشی ساخته شده و  قرار است […]

«گزارش یک مهمانی» نوشته و کار احسان حاجی‌پور فیلم- نمایش شد.

به نقل از روابط عمومی این پروژه، فیلم-نمایش «گزارش یک مهمانی» به نویسندگی و کارگردانی احسان حاجی‌پور تولید و برای پخش در پلتفرم‌های اینترنتی آماده اکران آنلاین شده است.
این فیلم- نمایش، با تلفیقی از عناصر سینمایی و نمایشی ساخته شده و  قرار است به زودی از پلتفرم اینترنتی تلویزیون تئاتر ایران پخش شود.


شهروز دل افکار، الهه شه‌پرست، میلاد جباری مولانا، آرش دادگر، صبا ایزدپناه، مسعود شاکرمی، محمدرضا آزادفر، فرنوش نیک اندیش، الهه زحمتی،آذین نظری، مهدی محرمی و امیر سربیشه  (به ترتیب ورود) در این اثر ایفای نقش می‌کنند.
تهیه این فیلم- نمایش را رزیتا اسکویی، مریم اسکویی و مجموعه خانه هنر دیوار برعهده داشته‌اند.
عوامل این اثر نمایشی عبارتند از:
مدیرفیلمبرداری: میلاد شکیبا، طراح صحنه و لباس: مریم اسکویی، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، طراح نور: مجید سیادت، تدوین: بهمن قهاری، سلاله سلیمی، صدابرداران: علی بحرینی، مهدی تهرانی، مهداد تهرانی طراح پوستر: حسام حاجی پور، طراح لوگو: محمد علی شیرازی، عکاس: مهدی رضایی، اصلاح رنگ: حامد محمدیان، دستیاران کارگردان: امیرسربیشه، مهدی محرمی، فرنوش نادرپور
نمایشنامه «گزارش یک مهمانی» که تابستان ۹۷ به صحنه رفته بود و پیش از این توسط انتشارات آرادمان به بازار نشر نیز ارائه شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار