رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 13:17
  • کد خبر : 65632
  • هنر
  • چاپ خبر : افزایش ۶۵ درصدی بودجه دولتی کانون پرورش فکری

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از افزایش ۶۵ درصدی بودجه دولتی این‌مجموعه در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ خبر داد. مهدی مشفق با اعلام این خبر گفت: بودجه کانون پرورش فکری در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۹۵میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ با تلاش و […]

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از افزایش ۶۵ درصدی بودجه دولتی این‌مجموعه در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ خبر داد.

مهدی مشفق با اعلام این خبر گفت: بودجه کانون پرورش فکری در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۹۵میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ با تلاش و پیگیری مسوولان کانون و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ۳۲۰میلیارد تومان افزایش یافت.

وی هم‌چنین افزود: در نتیجه عملکرد موفق کانون در طول سه سال گذشته و احیای جایگاه و ماموریت‌های این نهاد فرهنگی و با رایزنی‌ها و گفت‌وگو با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولان سازمان برنامه و بودجه در خصوص مسایل و مشکلات کانون، بودجه دولتی این ‌مجموعه در سال جدید نسبت به سال ۱۳۹۶ نزدیک به ۲ونیم برابر یعنی از ۱۳۵میلیارد به ۳۲۰میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در ادامه یادآور شد: در سال گذشته علی‌رغم کاهش درآمدهای کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف کاری کانون انجام شده که از آن جمله می‌توان به ساخت فیلم «یدو»، انتشار بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان، برگزاری موفق دوره‌های آموزش آنلاین در کانون، افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون خدمات کشوری اشاره کرد.

مشفق اضافه کرد: اگرچه افزایش پایه حقوق همکاران باعث شد تا برخی مزایای کوتاه مدت مانند پاداش مجمع و… تحت‌الشعاع قرار گیرد اما اثر بلند مدت آن در حقوق بازنشستگی‌شان بسیار ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

وی در مورد حقوق و مزایای همکاران قراردادی کانون نیز ابراز داشت: در سال جدید تلاش شده تا با استفاده از برخی زمینه‌های قانونی تغییرات خوبی در حقوق و مزایای این گروه از همکاران ایجاد کنیم که جزییات آن پس از صدور احکام سال جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مشفق اظهار امیدواری کرد با توجه به افزایش بودجه‌ی دولتی کانون در سال جدید و تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد زمینه‌های درآمدی جدید بتوانیم مزایای بیشتری را در اختیار همکاران محترم قرار دهیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در پایان گفت: تلاش شده است تا پاداشی که هر سال با عنوان پاداش مجمع پرداخت می‌شد نیز پس از برگزاری مجمع سالیانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حساب کارکنان این مجموعه واریز شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار