رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • جمعه 27 فروردین 1400 - 15:16
  • کد خبر : 66174
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «پزشک نازنین» آنلاین خوانش می‌شود
به سرپرستی نوشین تبریزی؛

«پزشک نازنین» آنلاین خوانش می‌شود

نمایشنامه «پزشک نازنین» نیل سایمون به صورت آنلاین نمایشنامه خوانی می‌شود. نمایشنامه خوانی «پزشک نازنین» قرار است از ۳۱ فروردین تا سوم اردیبهشت به صورت آنلاین برای مخاطبان تئاتر اجرا شود. این اجرا دومین دوره کارگاه «خوانش و اجرا» است که در این دوره هنرجویان نمایشنامه «پزشک نازنین» نوشته نیل سایمون با ترجمه شهرام زرگر […]

نمایشنامه «پزشک نازنین» نیل سایمون به صورت آنلاین نمایشنامه خوانی می‌شود.

نمایشنامه خوانی «پزشک نازنین» قرار است از ۳۱ فروردین تا سوم اردیبهشت به صورت آنلاین برای مخاطبان تئاتر اجرا شود.

این اجرا دومین دوره کارگاه «خوانش و اجرا» است که در این دوره هنرجویان نمایشنامه «پزشک نازنین» نوشته نیل سایمون با ترجمه شهرام زرگر را به سرپرستی نوشین تبریزی به صورت نمایشنامه خوانی اجرا خواهند کرد.

این اثر نمایشی، تهیه و تولید موسسه هنری آرتا است که طراحی گرافیک آن را سینا افشار بر عهده داشته است.

بازیگران این نمایشنامه خوانی عبارتند از پریسا فرج پور، ماهک هادی صادق، مجتبی کارآزموده، امیرحسین بلباسی، ساناز کلانتری، الهه سرآبادانی تفرشی، بهاره سیفی نژاد، تارا وفاخواه، امیرپوریا مسعودنیا، محمد عباسی، امید عبدالله زاده، فرزانه دادخواهی، فائزه دادخواهی، احسان طالبی.

نمایشنامه «پزشک نازنین» اثر «نیل سایمون» با نام اصلی The Good Doctor نمایشنامه‌ کمدی است که بر اساس داستان‌های کوتاه آنتون چخوف نوشته شده است.

«پزشک نازنین» داستان نویسنده‌ای است که در ابتدا داستان خود را در اتاق کارش معرفی می‌کند و در ادامه سوژه‌هایی را که برای داستان‌های کوتاه به ذهنش می‌رسد برای تماشاگران تعریف می‌کند. این نمایشنامه اثری کمدی برای اجرا در ۲ پرده و ۱۱ صحنه است که به نقد روابط بین افراد مختلف جامعه از طبقات متفاوت می‌پردازد.

این نمایشنامه خوانی از ۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت ساعت ۲۱ در سایت تیوال به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار