رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم کوتاه «پنجره‌ای رو به خلاء» به نویسندگی مشترک عباس ثابتی و مهرداد نونهال و کارگردانی مهرداد نونهال به چند جشنواره بین‌المللی راه یافت و همچنین از پوستر این فیلم رونمایی شد. پوستر فیلم کوتاه «پنجره‌ای رو به خلاء» به نویسندگی مشترک عباس ثابتی و مهرداد نونهال و کارگردانی مهرداد نونهال با طراحی سعید رضوانی […]

فیلم کوتاه «پنجره‌ای رو به خلاء» به نویسندگی مشترک عباس ثابتی و مهرداد نونهال و کارگردانی مهرداد نونهال به چند جشنواره بین‌المللی راه یافت و همچنین از پوستر این فیلم رونمایی شد.

پوستر فیلم کوتاه «پنجره‌ای رو به خلاء» به نویسندگی مشترک عباس ثابتی و مهرداد نونهال و کارگردانی مهرداد نونهال با طراحی سعید رضوانی رونمایی شد.

این فیلم همچنین به جشنواره‌ی بین‌المللی نشویل، جشنواره بین‌المللی شیکاگو-آمریکا و جشنواره‌ی بین‌المللی حلقه‌ی آسیای تورنتو (Toronto Reel Asian International Film Festival) راه یافته است.

در خلاصه‌ی آن چنین آمده: «دختر جوانی از آخرین لحظه زندگی انسان‌ها عکاسی می‌کند، او برای ثبت آخرین لحظه‌ی زندگی مردی به شمال کشور سفر می‌کند اما پیش از آن‌که کارش را به پایان برساند، ناپدید می‌شود…»

این فیلم کوتاه به تهیه کنندگی سروش محمدنیا،میثم زرقانی ساخته شده و از عوامل فیلم می‌توان به استدیو آرت کات (مجری طرح)، شاهین عراقی (مدیر فیلمبرداری)، بهروز عابدینی (مدیر صدابرداری)، میلاد آجودانی (طراح صحنه و لباس)، هما الکه (طراح گریم)، امید عبدالهی (تدوین)، شهریار سپهری (اصلاح رنگ و نور)، زهره علی اکبری (طراحی و ترکیب صدا)، یونس اسکندری (آهنگساز)، محمد سلیمی (دستیار کارگردان و عکاس پشت صحنه)، سعید رضوانی (طراح پوستر)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای)، غزاله صرفی (مدیر امور بین الملل) اشاره کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار