رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • دوشنبه 30 فروردین 1400 - 11:27
  • کد خبر : 66314
  • هنر
  • چاپ خبر : اعطای تسهیلات قرض الحسنه به ۴۵ تماشاخانه بخش خصوصی
از سوی صندوق اعتباری هنر صورت گرفت

اعطای تسهیلات قرض الحسنه به ۴۵ تماشاخانه بخش خصوصی

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: در سال ۹۹ برای جبران بخشی از خسارت های دوران کرونا، ۴۵ تماشاخانه بخش خصوصی برای دریافت تسهیلات کارآفرینی به بانک عامل معرفی شدند. سیدحسین سیدزاده،مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های مصوب ستاد بحران کرونا، اصحاب فرهنگ، هنر و […]

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: در سال ۹۹ برای جبران بخشی از خسارت های دوران کرونا، ۴۵ تماشاخانه بخش خصوصی برای دریافت تسهیلات کارآفرینی به بانک عامل معرفی شدند.

سیدحسین سیدزاده،مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های مصوب ستاد بحران کرونا، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با مشکلات بسیاری بدلیل توقف فعالیت های فرهنگی و هنری مواجه شدند.
سیدزاده افزود: شیوع ویروس کرونا و تداوم آن ضربه سنگینی به پیکره حوزه نمایشی وارد کرد ارائه تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد ازسوی صندوق اعتباری هنر به تماشاخانه های بخش خصوص راهکاری از سوی صندوق برای کاهش آسیب‌های کرونایی در کنار دیگر اقدامات حمایتی در این حوزه  بوده است.
وی در ادامه گفت: در سال گذشته ۴۵ تماشاخانه از سوی صندوق اعتباری هنر  برای دریافت وام قرض الحسنه  به بانک عامل معرفی شدند که از تعدادی از تماشاخانه های معرفی شده بدلیل عدم مراجعه و یا ارائه مدارک ناقص موفق به اخذ تسهیلات نشدند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به فرصت دوباره به تماشاخانه ها برای دریافت تسهیلات کرونایی گفت: طی ارزیابی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به تماشاخانه ها در سال ۹۹ تصمیم گرفته شد؛ فرصت دوباره برای تماشاخانه هایی که بدلیل عدم ارائه مستندات  در فرصت اعلام شده موفق به دریافت تسهیلات نشده اند فراهم شود.از این روی متقاضیان می‌توانند با هماهنگی صندوق اعتباری هنر ضمن مراجعه به بانک عامل نسبت به دریافت تسهیلات در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار