رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

«منک» از سوی انجمن فیلمبرداران آمریکا به عنوان بهترین فیلم بلند سینمایی از نظر فیلمبرداری انتخاب شد. به نقل از ورایتی، انجمن فیلمبرداران آمریکا (ASC) جایزه اصلی ۲۰۲۱ خود را به اریک مِسراشمیت برای فیلمبرداری «منک» اهدا کرد. وی موفق شد تا فیلمبردار تحسین شده فیلم «سرزمین آوارگان» یعنی جاشوآ جیمز ریچاردز را در این […]

«منک» از سوی انجمن فیلمبرداران آمریکا به عنوان بهترین فیلم بلند سینمایی از نظر فیلمبرداری انتخاب شد.

به نقل از ورایتی، انجمن فیلمبرداران آمریکا (ASC) جایزه اصلی ۲۰۲۱ خود را به اریک مِسراشمیت برای فیلمبرداری «منک» اهدا کرد. وی موفق شد تا فیلمبردار تحسین شده فیلم «سرزمین آوارگان» یعنی جاشوآ جیمز ریچاردز را در این رقابت پشت سر بگذارد.

«تاج» در بخش سریال یک ساعته، «مندالورین» در بخش سریال نیم ساعته، «صیادان ترافل» در بخش مستند، «دوتای ما» در بخش اسپاتلایت و «گامبی وزیر» در بخش سریال کوتاه دیگر برندگان این جوایز بودند.

در این مراسم همچنین سوفیا کاپولا با دریافت جایزه هیات رییسه تجلیل شد. وی این جایزه را از طریق زوم دریافت کرد و از پدرش برای این که به وی این امکان را داد که با فیلمبرداران بزرگ آشنا شود، تشکر کرد.

اهدای جوایز انجمن فیلمبرداران آخرین جوایز از انجمن‌های تخصصی سینمای آمریکا بود که اهدا شد و هفته آینده با اهدای جوایز اسکار نود و سوم روشن می‌شود که رای هر یک از انجمن‌ها در اهدای اسکار چقدر تعیین کننده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار