رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

جشنواره بین المللی فیلم «کن» با نمایش فیلم «آنت» ساخته لئوس کاراکس با بازی ماریون کوتیار و آدام درایور آغاز به کار می کند. به نقل از دِرِدسنترال، هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم «کن» با نمایش فیلم موزیکال رمانتیک «آنت» ساخته لئوس کاراکس با بازی آدام درایور و ماریون کوتیار در روز ۷ جولای […]

جشنواره بین المللی فیلم «کن» با نمایش فیلم «آنت» ساخته لئوس کاراکس با بازی ماریون کوتیار و آدام درایور آغاز به کار می کند.

به نقل از دِرِدسنترال، هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم «کن» با نمایش فیلم موزیکال رمانتیک «آنت» ساخته لئوس کاراکس با بازی آدام درایور و ماریون کوتیار در روز ۷ جولای افتتاح می شود.

فیلم «آنت» همچنین جزو فیلم های بخش مسابقه رویداد امسال جشنواره «کن» نیز است.

«آنت» قرار است همزمان با نمایش در جشنواره فیلم «کن» در سینماهای کشور فرانسه نیز به نمایش در بیاید. این فیلم همینطور اولین ساخته انگلیسی زبان لئوس کاراکس است.

کاراکس پیش از این با فیلم های «پولا ایکس» و «موتورهای مقدس» در سال های ۱۹۹۹ و ۲۰۱۲ در بخش مسابقه اصلی جشنواره «کن» حضور یافته بود.

پیر لسکور رییس جشنواره فیلم «کن» درباره انتخاب این فیلم چنین گفت: هر فیلم لئوس کاراکس یک رویداد مهم به حساب می آید و این یکی به وعده های خودش عمل می کند، «آنت» هدیه ای برای عاشقان سینما، موسیقی و فرهنگی است که به آن امید داریم و در طول یک سال گذشته حسرت آن را داشتیم.

جشنواره بین المللی فیلم «کن» امسال مطابق تاریخ معمولش در ماه می برگزار نمی شود و قرار است به جای آن در تاریخ ۶ تا ۱۷ جولای برگزار شود.

پیش از این اسپایک فیلمساز آمریکایی نیز به عنوان رییس هیات داوران این دوره معرفی شده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار