رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

این مستند روایتی از زندگی محمود بردک‌نیا نوازنده سازهای کوبه‌ای و آخرین بازمانده از نسل طلایی سیاهان مهاجر بوشهر است که در لایه‌های زیرین خود نگاهی به تاثیر غیرقابل انکار رنگین‌پوستان آفریقایی‌تبار در موسیقی آیینی و سنتی جنوب ایران و بوشهر دارد. «سبالو» اکران حود را به همراه مستند «اینجا کن است اینجا کن نیست» از […]

این مستند روایتی از زندگی محمود بردک‌نیا نوازنده سازهای کوبه‌ای و آخرین بازمانده از نسل طلایی سیاهان مهاجر بوشهر است که در لایه‌های زیرین خود نگاهی به تاثیر غیرقابل انکار رنگین‌پوستان آفریقایی‌تبار در موسیقی آیینی و سنتی جنوب ایران و بوشهر دارد.

«سبالو» اکران حود را به همراه مستند «اینجا کن است اینجا کن نیست» از دهم اسفند در سینماهای هنروتجربه آغاز کرد. نمایش این فیلم بعد از بازگشایی سینماها در هنروتجربه ادامه دارد.فاطمه معتمدآریا در آیین دیدار این فیلم با ابراز خوشحالی از اکران «سبالو» گفت: «برای «سبالو» زحمات زیادی کشیده شده و باعث خوشحالی من است که محسن نساوند این فیلم را کارگردانی کرده است. نساوند بومی منطقه جنوب است و شناخت بسیار خوبی از آن نواحی و اقلیم و موسیقی غنی بوشهر دارد که مضمون اصلی فیلم است».

هنرمندان متعددی طی مدت اکران این فیلم دیدن آن را به تماشاگران توصیه کرده‌اند.

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار