رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

«زنهار از قرین بد» که ماجرای ازدواج پُر دردسرِ سعدی شیرازی را روایت می‌کند، به همراه دو سریال دیگر، روی آنتن رادیو خواهند رفت. «شیرینی پزون»، «زنهار از قرین بد» و «در امتداد انتها»، سه سریال تازه تولید شده در رادیو نمایش هستند که از شبکه‌های سلامت، ایران و تهران هم پخش خواهند شد. نمایش […]

«زنهار از قرین بد» که ماجرای ازدواج پُر دردسرِ سعدی شیرازی را روایت می‌کند، به همراه دو سریال دیگر، روی آنتن رادیو خواهند رفت.

«شیرینی پزون»، «زنهار از قرین بد» و «در امتداد انتها»، سه سریال تازه تولید شده در رادیو نمایش هستند که از شبکه‌های سلامت، ایران و تهران هم پخش خواهند شد.

نمایش رادیویی «شیرینی پزون» به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی بهناز امینی موسی آبادی، موضوعی خانوادگی- اجتماعی دارد و هر روز ساعت ۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود، این نمایش همچنین ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن رادیو سلامت می‌رود.

سریال رادیویی «زنهار از قرین بد» نیز هر روز ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو ایران می‌رود. این نمایش، روایت‌گر ماجرای ازدواج پردردسر سعدی شیرازی است که به نویسندگی اکبر خوردچشم و کارگردانی امیر زنده‌دلان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

نمایش رادیویی «در امتداد انتها» به کارگردانی جواد پیشگر و نویسندگی روح‌الله نوری هم اتفاقاتی را که در جریان انتخاباتی در یک کارخانه رخ می‌دهد، روایت می‌کند. این نمایش هر شب ساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱:۴۰ روی آنتن رادیو تهران می‌رود. در این آثار رادیویی، نویسندگان، کارگردانان، تهیه‌کنندگان، بازیگران، صدابرداران و افکتورهای حرفه‌ای اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو همکاری داشته‌اند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار