رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

هرچند «گودزیلا علیه کونگ» فروش۳۹۰ میلیون دلاری در اکران جهانی داشته اما همچنان قابل رقابت با برخی فیلم‌های چینی همچون «سلام، مامان» با فروش ۸۲۱ میلیون دلار نیست. به نقل از هالیوودریپورتر، فیلم سینمایی «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) با فروش۳۹۰ میلیون دلار در گیشه جهانی، تبدیل به پردرآمدترین فیلم هالیوود در دوران شیوع […]

هرچند «گودزیلا علیه کونگ» فروش۳۹۰ میلیون دلاری در اکران جهانی داشته اما همچنان قابل رقابت با برخی فیلم‌های چینی همچون «سلام، مامان» با فروش ۸۲۱ میلیون دلار نیست.

به نقل از هالیوودریپورتر، فیلم سینمایی «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) با فروش۳۹۰ میلیون دلار در گیشه جهانی، تبدیل به پردرآمدترین فیلم هالیوود در دوران شیوع کرونا شد.

این فیلم برای ماندن در صدر جدول گیشه آخر هفته با درآمد ۷.۷ میلیون دلار در داخل آمریکا نیز مشکلی نداشت و تا یکشنبه به ۸۰.۵ میلیون دلار رسیده است.

در خارج از کشور نیز با فروش ۱۲.۲ میلیون دلار در هفته اخیر به مجموع ۳۹۰.۲ میلیون دلار در سراسر جهان رسیده است.

البته همچنان سینماهای چین  که بازگشتی خیره کننده به گیشه داشته، به طور کلی بر گیشه جهانی مستولی شده است. «سلام، مامان» ۸۲۱ میلیون دلار درآمد بدست آورده و پس از آن «کارآگاه محله چینی‌ها۳» قرار دارد.

در ایالات متحده چهارمین قسمت از فیلم‌های هیولایی، فیلم «تنت» را پشت سر گذاشت تا جایی که «گودزیلا علیه کونگ» (GvK) از این مزیت برخوردار بود و  به عنوان  اولین فیلم بعد از شروع دوباره سینماها در نیویورک و لس آنجلس با کاهش ظرفیت قابل تماشاست.

نمایش خارجی این فیلم در چین تا به امروز ۱۷۷ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. استرالیا با ۱۹.۱ میلیون دلار در مکان بعدی قرار دارد و پس از آن مکزیک (۱۷.۳) و تایوان (۱۲.۱ میلیون دلار) قرار دارند.

البته بسیاری از مناطق اروپا هنوز با بحران COVID-۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنند و سالن‌ها بسته مانده‌اند.طبق گفته‌ها ۵۶ درصد سالن‌های آمریکای شمالی اکنون بازگشایی شده‌اند.

«مورتال کمبت»، «رایا و آخرین اژدها»، «تام و جری» و … ازدیگر فیلم‌های حاضر در اکران جهانی هستند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار