رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

تصویربرداری سریال «میدان سرخ» تا زمان عادی شدن شرایط شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. به نقل از روابط عمومی سریال، سعید صفرپور ـ مجری طرح سریال «میدان سرخ» ـ درباره وضعیت تولید این سریال در نمایش خانگی گفت: تا قبل از اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی مبنی بر توقف تصویربرداری سریال‌ها، روند تولید و […]

تصویربرداری سریال «میدان سرخ» تا زمان عادی شدن شرایط شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به نقل از روابط عمومی سریال، سعید صفرپور ـ مجری طرح سریال «میدان سرخ» ـ درباره وضعیت تولید این سریال در نمایش خانگی گفت: تا قبل از اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی مبنی بر توقف تصویربرداری سریال‌ها، روند تولید و ساخت را طبق برنامه‌ریزی انجام شده طی کردیم؛ ‌ اما این روزها به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا و به خاطر حفظ سلامتی عوامل موقتا ضبط سریال «میدان سرخ» تعطیل شده است.

وی در ادامه گفت: بیشتر بازیگران سریال جلوی دوربین رفتند و ما در حال حاضر مراحل فنی این سریال معمایی را پیش می‌بریم تا بتوانیم همزمان تصویربرداری قسمت‌های باقی مانده را انجام دهیم و امیدواریم با شروع پخش مخاطبان را با خود همراه کند.

مجری طرح سریال «میدان سرخ» یادآور شد: «میدان سرخ» به صورت اختصاصی قرار است از فیلیمو پخش شود و به‌زودی زمان پخش دقیق آن اعلام می‌شود.

حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان،  علی مصفا و امیر حسین آرمان بازیگران این سریال هستند. دیگر بازیگران این سریال نیز به زودی معرفی خواهند شد.

«میدان سرخ» نخستین تجربه کارگردانی ابراهیمیان در سریال‌سازی است که به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و مجری طرح سعید صفرپور بصورت اختصاصی از فیلیمو منتشر می‌شود. ابراهیمیان پیش از این فیلم‌های سینمایی «آآآدت نمی‌کنیم»، «پیلوت» و «ارسال یک آگهی تسلیت به روزنامه» را در مقام کارگردانی ساخته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار