رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم سینمایی «دومینو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی لاله برزگر، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم برمن آلمان دریافت کرد. فیلم سینمایی «دومینو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی لاله برزگر و بازی سونیا سنجری، بعد از نامزدی بهترین فیلم در پنجاه و سومین جشنواره بین‌المللی هوف آلمان و همچنین دومین جشنواره […]

فیلم سینمایی «دومینو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی لاله برزگر، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم برمن آلمان دریافت کرد.

فیلم سینمایی «دومینو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی لاله برزگر و بازی سونیا سنجری، بعد از نامزدی بهترین فیلم در پنجاه و سومین جشنواره بین‌المللی هوف آلمان و همچنین دومین جشنواره بین‌اللملی «رمبوهای سینما» در فرانسه، در پنجمین حضور جهانی خود توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم برمن آلمان دریافت کند.

جشنواره برمن با انتشار متنی، خبر برنده شدن این فیلم را اعلام کرد: «تماشاگران فیلمی را انتخاب کردند که با نگاهی نو؛ روایت‌گر داستان یلدا، زنی جوان است که با جسارت‌هایی کوچک و پنهان، دنیای محافظه‌کار پیرامونش را به چالش می‌کشد.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار