رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

پوستر مستند «در همسایگی ماه» که داستان زندگی و کار یک دختر نوجوانِ پرستار در بیمارستانی در شهر جنگ‌زده حلب است، رونمایی شد. این فیلم به‌زودی در جشنواره هات‌داکس به نمایش درخواهد آمد. مستند «در همسایگی ماه» به تهیه‌کنندگی‌ مرتضی شعبانی و کارگردانی رضا فرهمند، برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم مستند هات‌داکس و […]

پوستر مستند «در همسایگی ماه» که داستان زندگی و کار یک دختر نوجوانِ پرستار در بیمارستانی در شهر جنگ‌زده حلب است، رونمایی شد. این فیلم به‌زودی در جشنواره هات‌داکس به نمایش درخواهد آمد.

مستند «در همسایگی ماه» به تهیه‌کنندگی‌ مرتضی شعبانی و کارگردانی رضا فرهمند، برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم مستند هات‌داکس و در بخش رقابتی رونمایی می‌شود.

این جشنواره، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد فیلم مستند و بازار فیلم در آمریکای شمالی است و هر سال بیش از ۲۰۰ فیلم در این رویداد به نمایش در می‌آیند و حدود ۲ هزار مستندساز، تهیه‌کننده، خریدار و توزیع‌کننده فیلم مستند از سراسر جهان در آن حضور دارند.

همچنین هم‌زمان با حضور «در همسایگی ماه» در جشنواره هات‌داکس، از پوستر بین‌المللی این فیلم که نگین جواهری‌فر آن را طراحی کرده است، رونمایی شد.

«در همسایگی ماه» مستندی است که سعی دارد با نگاهی عمیق در زندگی روزمره یک خانواده جنگ زده در بیمارستان حلب، به روزنه‌های امید به زندگی در ذهن یک دختر نوجوان پرستار به نام جولی بپردازد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار