رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم «شاهین» که قرار بود از فروردین ۱۴۰۰ در قالب اکران آنلاین نوروزی نمایش داده شود، قبل از شروع اکران از روی پلتفرم‌ها حذف شد. به نقل از روابط عمومی پروژه، «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی علی رغم دارا بودن پروانه نمایش و عقد قرارداد با پخش کننده و شروع تبلیغات، توقیف و اکران آنلاین نشد و […]

فیلم «شاهین» که قرار بود از فروردین ۱۴۰۰ در قالب اکران آنلاین نوروزی نمایش داده شود، قبل از شروع اکران از روی پلتفرم‌ها حذف شد.

به نقل از روابط عمومی پروژه، «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی علی رغم دارا بودن پروانه نمایش و عقد قرارداد با پخش کننده و شروع تبلیغات، توقیف و اکران آنلاین نشد و پیگیری‌های گروه تولیدکننده این اثر از مراجع ذیربط نیز به نتیجه نرسید.

فیلم سینمایی «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی، نویسندگی مهران رنج بر و تهیه کنندگی آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران که به ساموئل خاچیکیان فیلمساز فقیدسینمای ایران تقدیم شده، تا به حال در بیش از ۱۱ جشنواره جهانی حضور یافته و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم اجتماعی و بهترین فیلمنامه شده است.

در این اثر که محصول سازمان سینمایی داریوش است، علیرضا کمالی، گلاره عباسی، مهران رنج بر، بهار نوحیان، احسان امانی، فرزین محدث و ریحانه رضی به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار