رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم سینمایی «پسر» به کارگردانی نوشین معراجی و تهیه‌کنندگی مهدی فرد قادری موفق به دریافت دو جایزه از چهل و سومین جشنواره فیلم مسکو شد.‌ سهیل قنادان، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را برای ایفای نقش فرید در فیلم «پسر» دریافت کرد و جایزه بهترین […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم سینمایی «پسر» به کارگردانی نوشین معراجی و تهیه‌کنندگی مهدی فرد قادری موفق به دریافت دو جایزه از چهل و سومین جشنواره فیلم مسکو شد.‌

سهیل قنادان، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را برای ایفای نقش فرید در فیلم «پسر» دریافت کرد و جایزه بهترین فیلم از انجمن سینمایی مسکو به نوشین معراجی، کارگردان فیلم تعلق گرفت.

فیلم پسر در این جشنواره‌ با استقبال بسیار تماشاگران و منتقدان روبرو شد و پس از اتمام نمایش فیلم، تماشاگران برای دقایقی طولانی به تشویق فیلم پرداختند .

جشنواره مسکو یکی از جشنواره‌های درجه الف و معتبر جهانی است که امسال در چهل و سومین دوره خود از ۲۲ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۱ (دوم تا نهم اردیبهشت) در شهر مسکو برگزارشد.

داستان فیلم پسر، روایتگر تنهایی آدم‌ها و تلاش بی‌حاصل برای رهایی از آن است.

سهیل قنادان، ناهید حدادی، دنیا حیدری، مجتبی فلاحی و اتابک نادری از بازیگران اصلی «پسر» و آیسان گل بابایی، کیمیا کامیار، مریم نقیب و راحله صادقی به عنوان چهره‌های جدید در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

پخش بین‌المللی فیلم «پسر» به عهده پرشیا فیلم با مدیریت علی قاسمی است و از دیگر عوامل می توان به:

مدیر فیلمبرداری: علی شورورزی، صدابردار: امین جعفری، صداگذار: سامان شهامت، تدوین: رامین نجفی، آهنگساز: آرمان معراجی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نگار نقوی، مدیرتولید: فرید آجرلو، طراح گریم: الهام اطیابی، طراح صحنه: ثنا نوروزبیگی، تصحیح رنگ و نور: علیرضا هدایی، منشی صحنه: معصومه محمدخانی، اجرای گریم: سمیرا کحالی ،عکاس: سمیه شوقیان، طراح پوستر: حسین زارعی و مشاور رسانه ای: علی کشاورز اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار