رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «در مدت معلوم» از ساخت قسمت دوم با داستانی متفاوت و بازیگرانی جدید خبر داد. محسن جاهد تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: به زودی پیش‌تولید فیلم سینمایی «در مدت معلوم ۲» که قسمت اول آن را وحید امیرخانی ساخته بود آغاز می‌کنم که البته قرار بود این کار سال گذشته […]

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «در مدت معلوم» از ساخت قسمت دوم با داستانی متفاوت و بازیگرانی جدید خبر داد.

محسن جاهد تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: به زودی پیش‌تولید فیلم سینمایی «در مدت معلوم ۲» که قسمت اول آن را وحید امیرخانی ساخته بود آغاز می‌کنم که البته قرار بود این کار سال گذشته انجام شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا روند تولید متوقف شد.

او درباره این فیلم بیان کرد: داستان قسمت دوم کاملاً متفاوت با فیلم اول است، چراکه قصه قسمت اول به پایان رسیده است و در «در مدت معلوم ۲» داستانی دیگر با بازیگرانی جدید آغاز می‌شود. فیلمنامه این کار را مهدی علی میرزایی نوشته است و کارگردانی قسمت دوم این فیلم سینمایی را احتمالاً رویا شریف که در فیلم اول یکی از تهیه کنندگان کار بود برعهده دارد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ابراهیم خلیل‌الله» با بیان اینکه «در مدت معلوم» سه گانه خواهد بود، عنوان کرد: در تصمیم‌گیری‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این فیلم، قسمت سومی نیز داشته باشد. و درحال حاضر قسمت دوم «در مدت معلوم» پروانه ساخت دریافت کرده است.

تهیه‌کننده «در مدت معلوم» درباره چرایی ادامه دادن این فیلم سینمایی توضیح داد: دلیل ادامه دادن آن تنها موفقیت قسمت اول آن نیست بلکه قصه این ظرفیت را دارد تا در قالب کارهای دیگر ادامه پیدا کند. قسمت دوم این فیلم سینمایی در تهران و یک کشور اروپایی جلوی دوربین خواهد رفت، البته اگر امکان فیلمبرداری در یکی از کشورهای اروپایی مهیا نشد در یکی از کشورهای همسایه آن را مقابل دوربین می‌بریم.

او درباره فعالیت‌های دیگر خود بیان کرد: فیلم سینمایی «توچال» به کارگردانی محمد آهنگرانی یک سالی است که آماده پخش شده، اما به دلیل شرایط اکران، فعلاً تصمیمی برای نمایش آن نداریم. پیش‌تر تصمیم داشتیم در قالب اکران آنلاین این کار را به نمایش درآوریم اما با توجه به اینکه این شکل از اکران به لحاظ درآمدزایی مقرون به صرفه نیست از انجام آن خودداری کردیم.

جاهد در پایان در پاسخ به این که با توجه به اقبالی که تولیدات پلتفرم‌ها با آن مواجه شده است آیا تمایلی به فعالیت در این حوزه را دارد یا خیر، عنوان کرد: بارها برای ساخت کار در شبکه نمایش خانگی، پیشنهادهایی شده است حتی پیشنهاد شد فیلم سینمایی «در مدت معلوم» را در قالب یک سریال ادامه دهیم اما به دلیل ذهنیتی که نسبت به این عرصه جدید دارم نتوانستم خود را راضی به انجام این کار کنم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار