رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فروش بلیت فیلم‌های راه‌یافته به سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فجر از صبح سه‌شنبه چهارم خردادماه آغاز می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فرآیند بلیت‌فروشی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری محمدمهدی عسگرپور از ساعت ۹ صبح ۴ خرداد از طریق سایت سینماتیکت آغاز می‌شود. بر این […]

فروش بلیت فیلم‌های راه‌یافته به سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فجر از صبح سه‌شنبه چهارم خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فرآیند بلیت‌فروشی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری محمدمهدی عسگرپور از ساعت ۹ صبح ۴ خرداد از طریق سایت سینماتیکت آغاز می‌شود.

بر این اساس، افرادی که دارای کارت جشنواره هستند، با شماره تلفنی که پیش از این، در پرتال جشنواره ثبت‌ نام کرده‌اند، از طریق سایت سینماتیکت می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر هر روز، بلیت فیلم‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر هم، با همان شماره تلفنی که در باشگاه ثبت ‌نام کرده‌اند، از ساعت ۱۲ تا ۱۵، از طریق سایت سینما تیکت می‌توانند بلیت‌های خود را به صورت نیم‌بها خریداری کنند.

افرادی هم که قصد خرید بلیت به صورت آزاد ‌دارند، می‌توانند از ساعت ۱۵ هر روز، به همین سایت مراجعه کنند.

تعیین این زمان‌بندی به این معنی نیست که آن دسته از افرادی که موفق به رزرو بلیت در ساعت مقرر نشده‌اند، دیگر امکان تهیه بلیت ندارند. چنانچه بعد از این زمان، ظرفیتی باقی مانده باشد، علاقه‌مندان می‌توانند به سامانه بلیت‌فروشی مراجعه و بلیت تهیه کنند.

قیمت هر قطعه بلیت ۳۰ هزار تومان تعیین شده است و امکان کنسلی بلیت خریداری‌شده نیز وجود دارد.

سامانه بلیت‌فروشی فیلم‌های هر روز جشنواره، ۲۴ ساعت قبل در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

فیلم‌های سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فجر در سالن‌های سینما چارسو، سالن یک و دو سینما آزادی و سالن روباز سینما کانون به نمایش درمی‌آیند.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار