رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

پوستر فیلم «طرلان» به کارگردانی سیدمحمد حسینی که به زبان ترکی آذربایجانی تولید شده است، رونمایی شد. هم‌زمان با حضور فیلم «طرلان» در بخش بازار سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پوستر این فیلم سینمایی با طراحی اکبر روحی، رونمایی شد. «طرلان» به زبان ترکی آذربایجانی تولید شده است و با زیرنویس فارسی و […]

پوستر فیلم «طرلان» به کارگردانی سیدمحمد حسینی که به زبان ترکی آذربایجانی تولید شده است، رونمایی شد.

هم‌زمان با حضور فیلم «طرلان» در بخش بازار سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پوستر این فیلم سینمایی با طراحی اکبر روحی، رونمایی شد.

«طرلان» به زبان ترکی آذربایجانی تولید شده است و با زیرنویس فارسی و انگلیسی، در بازار ارائه خواهد شد.  این فیلم  توسط سیدمحمد حسینی نوشته و کارگردانی شده و اتابک نادری، تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «پسر بچه‌ای  به نام «طرلان»، به خاطر تجربیات چوپانی خود، زمان حمله و مسیر گذر گرگ‌ها را می‌داند و وقتی این‌ها را به روستائیان می‌گوید، اهالی ده، او را آدمی برتر می‌خوانند و از او انتظار معجزه دارند ولی او…»

فیلم سینمایی «طرلان» با بازی فریبا مهرزاد، داور فرمانی، ایلیا نوریان، یاشار نادری، ضیغم اسماعیلی، محمدرضا خدایی، بهمن صفاریان، شبنم قلی‌خانی و اتابک نادری، به زودی اکران می‌شود.

امیررضا رحیمی‌نسب، ال‌آی شیری و آریا افراشته از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار