رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
سوسن پرور مطرح کرد؛

«بوتاکس» فیلمی برای تحسین‌شدن است

سوسن پرور بازیگر فیلم سینمایی «بوتاکس»، از فیلم‌های حاضر در جشنواره جهانی فیلم فجر معتقد است که این فیلم و کارگردانش استحقاق زیادی برای دیده شدن دارند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سوسن پرور بازیگر فیلم سینمایی «بوتاکس» که در بخش جشنواره جشنواره‌ها سی‌وهشتمین جشنواره جهانی […]

سوسن پرور بازیگر فیلم سینمایی «بوتاکس»، از فیلم‌های حاضر در جشنواره جهانی فیلم فجر معتقد است که این فیلم و کارگردانش استحقاق زیادی برای دیده شدن دارند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سوسن پرور بازیگر فیلم سینمایی «بوتاکس» که در بخش جشنواره جشنواره‌ها سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد، روز چهارشنبه ۵ خرداد در روز اول برگزاری این رویداد برای نمایش این اثر در پردیس سینمایی چارسو حضور یافت.

وی در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره درباره وضعیت هنرمندان در شرایط کرونا بیان کرد: سال گذشته علیرغم درگیری با بحران کرونا سال پرکاری برای من بود و پیوسته سر کار بودم. بنابراین شاید شرایط معیشت و روزهای کم‌کاری برخی از هنرمندان را درک نکنم. اما برای این شرایط به شدت غمگینم و تا جایی که بتوانم کمک می‌کنم تا دیگران هم از این وضعیت فاصله بگیرند. تا پایان سال ۹۸ درگیر تئاتر بودم و سال ۹۹ سر کارهای تصویری حاضر شدم.

این بازیگر افزود: متاسفانه شرایط کاری برای هنرمندان خوب نیست. اگرچه از حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر خوشحالم اما به دلیل همین شرایط کرونایی نمی‌توانم عمیقا از این که اولین تجربه حرفه‌ای‌ام در سینما در این شرایط رقم خورده است، خوشحالی کنم.

پرور بیان کرد: «بوتاکس» اولین نقش‌آفرینی جدی من در فضای حرفه‌ای سینما است و امیدوارم ماندگار بشود. به نظرم اگر همه چیز درست پیش برود و سر جای خود باشد، «بوتاکس» استحقاق دیده شدن و موفقیت‌های زیادی دارد. بیشتر دوست دارم اتفاقات درخشانی برای کاوه مظاهری با «بوتاکس» در پیش باشد.

او ادامه داد: کرونا دست‌اندازی برای این فیلم بود و به نظرم این فیلم برای تحسین شدن ساخته شده است. زیرا کاوه مظاهری کارگردانی است که کارش را بلد است و فرقی نمی‌کند چه بازیگری در ترکیب کار او قرار بگیرد و او در نهایت می‌درخشد.

پرور درباره جشنواره جهانی فیلم فجر و ایجاد فرصتی همدلانه برای حضور و همراهی اهالی سینما با یکدیگر عنوان کرد: تجربه حضور در این جشنواره را قبل از این نداشته‌ام. البته یک سال با فیلم «رد کارپت» رضا عطاران در جشنواره فیلم فجر بودم اما در سال‌های دیگر  در فیلمی بازی نداشتم که در جشنواره حاضر باشد و خاطراتم بیشتر از جشنواره تئاتر فجر است. امیدوارم بعد از این فضا برای حضور در جشنواره بیشتر برایم فراهم شود.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار