رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
شرحی بر آن‌چه در اولین روز جشنواره گذشت؛

دومین بولتن چندرسانه‌ای جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شد

دومین بولتن چندرسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به سردبیری سمیه علیپور با عکسی از کیانوش عیاری نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینما روی جلد آن و مطالب خواندنی دیگر منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، شماره دوم بولتن چندرسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر […]

دومین بولتن چندرسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به سردبیری سمیه علیپور با عکسی از کیانوش عیاری نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینما روی جلد آن و مطالب خواندنی دیگر منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، شماره دوم بولتن چندرسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شد.

این شماره از بولتن با عکس روی جلدی از کیانوش عیاری فیلمساز شاخص سینمای ایران در کنار پوستر فیلم «آن سوی آتش» به بهانه رونمایی از نسخه ترمیم‌شده این فیلم در اولین روز جشنواره منتشر شده است.

دیگر مطالب این شماره شامل آخرین اخبار و گزارش‌های روز اول جشنواره، جزئیات ثبت رسمی جشنواره جهانی فیلم فجر در فهرست جشنواره‌های جهانی فیاپف، گزارش تصویری از حضور و استقبال هنرمندان و سینمادوستان در کاخ جشنواره، گفتگو با سینماگران و شرحی از کارگاه‌های آموزشی و مسترکلاس‌ها و … به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

بولتن چندرسانه‌ای جشنواره سی‌وهشتم که به صورت روزانه منتشر می‌شود، از طریق بسترهای مجازی ارتباط با جشنواره در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

شماره دوم بولتن چند رسانه‌ای جشنواره سی‌وهشتم را در اینجا زیر دریافت کنید.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار