رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

فیلمبرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان همچنان ادامه دارد و تدوین این کار هم‌زمان درحال انجام است. به نقل از سیمافیلم، علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت ۴» درباره آخرین وضعیت این سریال توضیح داد: در بخش‌هایی که این روزها در حال تصویربرداری است، صحنه‌های مربوط به لیلا بلوکات و مجید واشقانی تصویربرداری […]

فیلمبرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان همچنان ادامه دارد و تدوین این کار هم‌زمان درحال انجام است.

به نقل از سیمافیلم، علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت ۴» درباره آخرین وضعیت این سریال توضیح داد: در بخش‌هایی که این روزها در حال تصویربرداری است، صحنه‌های مربوط به لیلا بلوکات و مجید واشقانی تصویربرداری خواهد شد. تدوین همزمان سریال توسط شوکا زندباف در حال انجام است و تاکنون ۳۰ درصد از کار جلوی دوربین رفته است.

او افزود: عمده‌ترین مساله‌ای که در این فصل، سریال آن را دنبال می‌کند موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است و در این راه به سودجویانی که مانع رشد تولید می‌شوند اشاره داریم همچنین به مشکلات استعداد‌های جوان و خلاق در تولید توجه می‌شود.

به گفته این تهیه‌کننده در این فصل ساناز سعیدی، نگین صدق گویا و سولماز غنی به گروه بازیگران اضافه شده و بازیگران جدیدی نیز اضافه خواهند شد.

«از سرنوشت۴» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان در ۳۰ قسمت ساخته می‌شود و زمان آماده‌سازی سریال ۶ ماه خواهد بود.

در این سریال بازیگرانی همچون مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مائده طهماسبی، ساناز سعیدی، رابعه مدنی و … بازی می‌کنند.

«از سرنوشت» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار