رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

مدیرعامل پلتفرم وُدیو اعلام کرد تا پایان روز ششم هفدهمین جشنواره فیلم کوتاه نهال میزبان ۱۵ هزار علاقه‌مند از فیلم‌های کوتاه بوده اند. به نقل از روابط عمومی پلتفرم وُدیو، هفدهمین جشنواره فیلم کوتاه نهال به دبیری عماد حسینی فرد از پنجم خرداد ماه در پلتفرم وُدیو به صورت آنلاین در حال برگزاری است. پویان صدقی مدیرعامل پلتفرم وُدیو گفت: هفدهمین جشنواره […]

مدیرعامل پلتفرم وُدیو اعلام کرد تا پایان روز ششم هفدهمین جشنواره فیلم کوتاه نهال میزبان ۱۵ هزار علاقه‌مند از فیلم‌های کوتاه بوده اند.

به نقل از روابط عمومی پلتفرم وُدیو، هفدهمین جشنواره فیلم کوتاه نهال به دبیری عماد حسینی فرد از پنجم خرداد ماه در پلتفرم وُدیو به صورت آنلاین در حال برگزاری است. پویان صدقی مدیرعامل پلتفرم وُدیو گفت: هفدهمین جشنواره فیلم کوتاه نهال در سایه کرونا و به علت پاندمی پیش آمده با یک سال غیبت امسال در توافقی با پلتفرم ودیو به صورت آنلاین از پنج خرداد تا ۱۲ خرداد برگزار می‌شود.

او با اعلام اینکه بیش از نیمی از جشنواره طی و ۹۵ اثر در بخش‌های مختلف به نمایش در آمده است، توضیح داد: این نهمین رویداد جشنواره‌ای کوتاه است که آن را برگزار می‌کنیم. پیش از این جشنواره‌ها و رویدادهای معتبری را میزبانی کردیم، همکاری با جشنواره فیلم کوتاه تهران که بزرگترین رویداد رسمی این حوزه در ایران است، همکاری با صنف فیلم کوتاه و برگزاری آکادمی فیلم ایسفا و همچنین برگزاری جشنواره دانشجویی امید که سال گذشته برگزار شده است از این دست رویدادهای آنلاین است که افتخار میزبانی آن‌ها را داشته‌ایم.

صدقی در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان روز ششم و ۲ روز مانده به پایان این رویداد میزبان ۱۵ هزار علاقه‌مند از فیلم‌های کوتاه بوده‌ایم. بیش از سی هزار بازدید از فیلم‌ها و همچنین بیش از دویست و پنجاه هزار دقیقه فیلم کوتاه در طول این جشنواره به صورت رایگان توسط مخاطبان تماشا شده است. استقبال علاقه‌مندان در شهرستان های مختلف و همچنین دسترسی سراسری و نه محدود به تهران را دلیلی برای ادامه برگزاری رویدادهای جشنواره‌ای حتی پس از برطرف شدن پاندمی کرونا می‌دانیم. هفدهمین جشنواره فیلم کوتاه نهال، دوازدهم خرداد پس از برگزاری مراسم پایانی به کار خود پایان خواهد داد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار