رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

آخرین شماره بولتن چندرسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شد و روی سایت جشنواره قرار گرفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، آخرین شماره «فجر روز» به‌عنوان بولتن چندرسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با عکس جلدی از سیمرغ زرین و سیمرغ سیمین که به برگزاری […]

آخرین شماره بولتن چندرسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شد و روی سایت جشنواره قرار گرفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، آخرین شماره «فجر روز» به‌عنوان بولتن چندرسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با عکس جلدی از سیمرغ زرین و سیمرغ سیمین که به برگزاری مراسم مجازی معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره ارتباط داشت، بارگذاری شد.

گزارش برگزاری مراسم مجازی معرفی برگزیدگان آنلاین سی‌‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، بخش اصلی این شماره از نشریه روزانه جشنواره بود. همچنین گفت‌وگوی ویژه با محمدمهدی عسگرپور، دبیر این دوره از جشنواره و گفت‌وگوی اختصاصی با احسان عبدی‌پور کارگردان فیلم سینمایی «میجر» که به‌عنوان آخرین فیلم اکران‌شده در جشنواره حضور داشت، دیگر بخش‌های خواندنی این شماره از بولتن به حساب می‌آمد. قابل ذکر است که شماره آخر این مجله چندرسانه‌ای مروری بر کارگاه‌ها و نشست‌های خبری روز گذشته و یادداشت‌هایی بر فیلم‌های ایرانی و خارجی اکران‌شده در جشنواره و مطالب خواندنی دیگری را نیز دربرمی‌گیرد.

بولتن چندرسانه‌ای جشنواره سی‌وهشتم که به صورت روزانه منتشر می‌شد، از طریق بسترهای مجازی ارتباط با جشنواره در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

آخرین شماره بولتن جشنواره جهانی فجر را در لینک زیر دریافت کنید.

https://www.fajriff.com/fa/bulletin/FajrDaily08

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار