رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سپهر محمدی از آخرین وضعیت سریال «روزگار جوانی» و پخش قطعی آن تا انتهای تابستان خبر داد. فصل سوم سریال «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی و تهیه‌کنندگی سپهر محمدی از بهمن‌ماه پروسه تولید آن شروع شده است و ماه گذشته خبر از فیلمبرداری نیمی از کار منتشر شد. سپهر محمدی تهیه‌کننده این سریال درباره آخرین وضعیت این سریال […]

سپهر محمدی از آخرین وضعیت سریال «روزگار جوانی» و پخش قطعی آن تا انتهای تابستان خبر داد.
فصل سوم سریال «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی و تهیه‌کنندگی سپهر محمدی از بهمن‌ماه پروسه تولید آن شروع شده است و ماه گذشته خبر از فیلمبرداری نیمی از کار منتشر شد.
سپهر محمدی تهیه‌کننده این سریال درباره آخرین وضعیت این سریال ۳۰ قسمتی گفت: درحال حاضر ۲۰ قسمت و ۲۰ قصه از این سریال را مقابل دوربین برده‌ایم که تدوین آن نیز به صورت هم‌زمان درحال انجام و تنها ۱۰ قسمت از کار باقی مانده است.
این تهیه‌کننده درباره زمان پخش «روزگار جوانی» عنوان کرد: هنوز زمان مشخصی برای پخش درنظر گرفته نشده است اما تا پایان تابستان قطعا این سریال به آنتن شبکه پنج می‌رسد.
محمدی در پایان درباره اینکه گروه سریال «روزگار جوانی» واکسن کرونا دریافت کرده‌اند یا خیر، گفت: لیستی از عواملی را که در اولویت دریافت واکسن هستند از ما گرفته‌اند اما تا این لحظه خبری از واکسن نشده و هنوز کسی از سریال «روزگار جوانی» واکسن کرونا دریافت نکرده است.
این سریال همچنان درحال اضافه کردن بازیگران جدیدی به گروه بازیگران خود است و در جدیدترین مذاکرات عوامل، قرار است الهام طهوری بازیگر سریال «وارش» به مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» اضافه شود.
بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی و با حضور بازیگران مهمان رسول نجفیان، زهرا داودنژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور، محمود قدیریان، سولماز حصاری بازیپران این سریال هستند.
فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار