رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

با وجود گذشت چند ماه از اختتامیه سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر شهرداری تهران هنوز تعهدات مالی خود را انجام نداده است. بهمن ماه سال گذشته محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد که بسیاری از مشکلات شهر تهران راه حل‌های فرهنگی و اجتماعی دارند و اگر بخواهیم […]

با وجود گذشت چند ماه از اختتامیه سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر شهرداری تهران هنوز تعهدات مالی خود را انجام نداده است.

بهمن ماه سال گذشته محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد که بسیاری از مشکلات شهر تهران راه حل‌های فرهنگی و اجتماعی دارند و اگر بخواهیم از سد این مشکلات عبور کنیم باید از زبان هنر استفاده کنیم، به همین علت شهرداری از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر هم حمایت می کند.

همچنین محمدمهدی طباطبایی نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر هم در بهمن ۹۹ در نشست رسانه ای جشنواره گفت: امسال شهرداری تهران حامی جشنواره است. در همه دنیا رویدادها را شهرداری‌ها حمایت می‌کنند و این یک روال عادی است.

با چنین اظهارنظرهایی فرض بر این گذاشته شد که شهرداری تهران با مدیریت پیروز حناچی مبلغی از هزینه برپایی جشنواره را متقبل شده است که این فرض با حضور وی در اختتامیه جشنواره در تاریخ ۲۲ بهمن سال ۹۹ قوت گرفت. این حضور البته حضور ساکتی هم نبود و ولی به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم روی صحنه و سخنانی را مطرح کرد.

حال با گذشت ۳ ماه و نیم از پایان این رویداد سینمایی هنوز مبلغ قول داده شده از سوی شهرداری برای حمایت از سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر پرداخت نشده است.

در پی جستجو برای اینکه آیا وزارت ارشاد پیگیر مطالبات خود بوده است؛ مطالباتی که حتی انتقادهایی را نیز به جشنواره وارد کرد که بودجه اش نامعلوم است، در سایت ثبت نامه‌های وزارت ارشاد با نامه ای از سوی حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی به شهردار تهران مواجه شدیم.

این نامه با تاکید بر اینکه بیش از ۱۰۰ روز از اختتامیه فجر گذشته ولی شهرداری به تعهدات خود عمل نکرده است نکته جالب دیگری دارد. انتظامی در این نامه اشاره کرده است که سخنرانی حناچی با اصرار اطرافیان وی در کنداکتور اختتامیه گنجانده شده است؛ امری که با توجه به بی توجهی شهرداری تهران برای پرداخت پول های وعده داده شده شکل حرکت تبلیغاتی به خود گرفته است. این جمله در نامه انتظامی می تواند ارجاعی به ثبت لوگوی شهرداری تهران در اقلام تبلیغاتی این دوره جشنواره از جمله پوستر رسمی جشنواره هم باشد.

حال باید دید این نامه در بایگانی دفتر شهردار می ماند یا بالاخره پول های قول داده شده به جشنواره ملی فیلم فجر پرداخت می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار