رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

تصویربرداری فصل سوم از سریال «روزگار جوانی» به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از مرز ۸۰ درصد گذشت و همزمان تدوین این سریال آغاز شد. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، عوامل تولید فصل سوم سریال «روزگار جوانی» اکنون در یک مجتمع تجاری در غرب تهران مشغول تصویربرداری هستند و به […]

تصویربرداری فصل سوم از سریال «روزگار جوانی» به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از مرز ۸۰ درصد گذشت و همزمان تدوین این سریال آغاز شد.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، عوامل تولید فصل سوم سریال «روزگار جوانی» اکنون در یک مجتمع تجاری در غرب تهران مشغول تصویربرداری هستند و به تازگی الهام طهوری مقابل دوربین این سریال رفته است.

تولید فصل سوم مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» در شبکه پنج سیما از بهمن ماه ۹۹ شروع شده است.

این سریال در ۳۰ قسمت برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج ساخته می شود و بازیگرانی چون بیوک میرزایی،  آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی و با حضور بازیگران مهمان رسول نجفیان ،زهرا داود نژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور ، محمود قدیریان، سولماز حصاری، خسرو احمدی در آن ایفای نقش می‌کنند.

فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار