رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

همزمان با روز دختر، تمام فیلم های در حال اکران پردیس سینما گالری ملت برای دختران با تخفیف به نمایش گذاشته می شود. به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه تماشای فیلم های در حال اکران در پردیس سینما گالری ملت روز شنبه ۲۲ خرداد ماه برای دختران به همراه یک […]

همزمان با روز دختر، تمام فیلم های در حال اکران پردیس سینما گالری ملت برای دختران با تخفیف به نمایش گذاشته می شود.

به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه تماشای فیلم های در حال اکران در پردیس سینما گالری ملت روز شنبه ۲۲ خرداد ماه برای دختران به همراه یک نفر با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می شود و علاقه مندان به تماشای این فیلم ها می توانند با مراجعه به گیشه سینما از این تسهیلات استفاده کنند.

پردیس سینما گالری ملت از سینماهای زیر مجموعه موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که فیلم های سینمایی «خورشید»، «تکخال»، «هفته ای یکبار آدم باش»، «خون شد» و «لاله» روی پرده سالن های نمایش آن در حال اکران است.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از سانس های سینما به صورت اینترنتی به سایت سینماتیکت و یا به صورت حضوری از ساعت ۱۷ به پردیس سینما گالری ملت واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش) روبروی بزرگراه کردستان مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار