رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

برنامه شبانگاهی «دست در دست» به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت با حضور مهمانان مختلف روانه آنتن خواهد شد. برنامه «دست در دست» جمعه ۲۱ خردادماه با حضور گیتی خامنه مجری پیشکسوت و نازنین حقیری گوینده و صداپیشه در کنار حبیب قلایی خواننده کشورمان روانه آنتن می‌شود. برنامه «دست […]

برنامه شبانگاهی «دست در دست» به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت با حضور مهمانان مختلف روانه آنتن خواهد شد.

برنامه «دست در دست» جمعه ۲۱ خردادماه با حضور گیتی خامنه مجری پیشکسوت و نازنین حقیری گوینده و صداپیشه در کنار حبیب قلایی خواننده کشورمان روانه آنتن می‌شود.

برنامه «دست در دست» در هفته منتهی به انتخابات و به مناسبت دهه کرامت به صورت جُنگِ شاد شبانه و با موضوعات مرتبط با عِرق و عزت ملی روانه آنتن خواهد شد و در فضایی متفاوت با مهمانانی ویژه به گفتگو می‌پردازد. همچنین موشن گرافی‌های دیدنی و گزارش‌هایی با موضوعات مرتبط از دیگر بخش‌های این برنامه است که تقدیم بینندگان علاقمند به جُنگ‌های شبانه خواهد شد.

«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و… با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاری از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که ساعت ۲۳:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار