رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مهران مدیری در اولین قسمت از فصل جدید برنامه «دورهمی» تأکید کرد جزء به جزء این مسابقه کپی شده از یک برنامه خارجی است. مهران مدیری در اولین قسمت از فصل جدید برنامه «دورهمی» که جمعه شب ۲۱ خرداد روی آنتن شبکه نسیم رفت، از ساختار مسابقه‌ای که اجرا و کارگردانی آن را بر عهده […]

مهران مدیری در اولین قسمت از فصل جدید برنامه «دورهمی» تأکید کرد جزء به جزء این مسابقه کپی شده از یک برنامه خارجی است.

مهران مدیری در اولین قسمت از فصل جدید برنامه «دورهمی» که جمعه شب ۲۱ خرداد روی آنتن شبکه نسیم رفت، از ساختار مسابقه‌ای که اجرا و کارگردانی آن را بر عهده دارد رونمایی و در واکنش به برخی شائبه‌ها تأکید کرد جزء به جزء این مسابقه کپی شده از یک برنامه خارجی است.

مهران مدیری در ابتدای سری پنجم «دورهمی» بیان کرد: سری چهارم برنامه تمام شد و مدتی از شما دور بودیم و خدا را شکر سری جدید برنامه با شکلی جذاب آغاز شد.

وی درباره ساختار مسابقه و ابهامات مطرح شده درباره کپی بودن آن نیز عنوان کرد: هر برنامه‌ای مثل تاک شو، مثل مسابقه و… یک نمونه اصلی دارد، بقیه کپی اند. یعنی یک کشوری یک اصل می‌سازد بقیه کشورها از آن کپی می‌کنند. این برنامه هم کپی است جزء به جزء آن کپی است.

مدیری در توضیح بیشتر درباره ساختار کپی مسابقه تاکید کرد: سعی کردیم خیلی خوب کپی کنیم، کپی درجه یک داشته باشیم، این مهم است و کپی هم باید درجه یک باشد.

وی در ادامه به ساختار این مسابقه و توضیح درباره بخش‌های مختلف آنکه شامل مرحله دایره و بخش ربات می‌شود، پرداخت.

سری جدید «دورهمی» چهارشب در هفته از جمعه تا دوشنبه روی آنتن شبه نسیم می‌رود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار