رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

پیش‌تولید سریال حضرت معصومه (س) به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول پور و کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی آغاز شد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مجتبی امینی تهیه کننده سینما و تلویزیون آخرین وضعیت پروژه حضرت معصومه (س) را تشریح کرد. وی […]

پیش‌تولید سریال حضرت معصومه (س) به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول پور و کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی آغاز شد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مجتبی امینی تهیه کننده سینما و تلویزیون آخرین وضعیت پروژه حضرت معصومه (س) را تشریح کرد.

وی در این باره گفت: مدتی است که نگارش نسخه سریال حضرت معصومه (س) به پایان رسیده است و نظرات مثبتی از سوی مشاوران مذهبی درباره فیلمنامه دریافت کردیم که نویسندگان این اثر در حال بررسی و جمع بندی نهایی آن هستند. در حال حاضر هم وارد فاز پیش‌تولید صفر این سریال شده ایم ‌و پیش بینی میشود تا پایان سال جاری به پیش تولید نهایی رسیده و پس آن، ساخت مجموعه آغاز شود.

پروژه حضرت معصومه (س) به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول پور و کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی با همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در مرکز سیمافیلم تولید خواهد شد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار