رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با وجود اینکه منعی برای باز بودن سالن های سینما وجود ندارد ولی برخی سینماداران ترجیح می دهند سالن های خود را بسته نگه دارند. این روزها بسیای از سینماهای سراسر کشور در پی نبود فیلم مناسب برای اکران و شرایط کرونایی موجود، مخاطب چندانی ندارند و همین امر باز بودن آن‌ها را با ضرر […]

با وجود اینکه منعی برای باز بودن سالن های سینما وجود ندارد ولی برخی سینماداران ترجیح می دهند سالن های خود را بسته نگه دارند.

این روزها بسیای از سینماهای سراسر کشور در پی نبود فیلم مناسب برای اکران و شرایط کرونایی موجود، مخاطب چندانی ندارند و همین امر باز بودن آن‌ها را با ضرر و زیان مواجه کرده است. همین امر باعث شده برخی از سالن ها تعطیلی را بر اکران بی‌مخاطب ترجیح دهند و به همین دلیل تعداد قابل اعتنایی از سالن ها در سراسر کشور هنوز بسته هستند و حتی این تعطیلی ها شائبه تعطیلی کامل و تغییر کاربری برخی از آنها را ایجاد کرده است.

در پیگیری‌های اخیر صبا و بررسی سامانه‌های فروش بلیت، پردیس سینمایی زندگی از جمله سینماهای خصوصی‌ای است که باتوجه به باز بودن دیگر سینماهای کشور، جایی در جدول فروش بلیت نداشته و به اکران فیلم‌‌های موجود نپرداخته است.

برای پیگیری مشکلات و مسایل این پردیس پنج سالنه با منوچهر محمدی یکی از اعضای هیات مدیره و مدیر پردیس سینمایی زندگی تماسی داشتیم ولی این مسئول به جای پاسخگویی ترجیح داد تلفن را روی خبرنگار قطع کند.

به نظر می‌رسد سینماهایی که خصوصی هستند و زیر نظر شهرداری یا حوزه هنری به فعالیت نمی‌پردازند، شرایط سخت‌تری را نسبت به دیگر سینماها سپری می‌کنند، به همین دلیل از بازگشایی سر باز زده‌ و تعطیلی را بر اکران فیلم‌های موجود ترجیح می‌دهند. البته سینماداران منتظر عبور از روزهای انتخابات نیز هستند تا از هفته دیگر با آمدن فیلم های جدید که به احتمال زیاد چند فیلم طنز در بین آنها خواهد بود، سینماهای خود را باز کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار