رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه خبری سینماخانه، فیلم کوتاه «خون خوار» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرخان و علیرضا حیدریان  کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای علیرضا حیدریان در جشنواره دانشجویی ماین در پرتلند آمریکا شد. جشنواره فیلم دانشجویی ماین در چهارمین سال برگزاری خود می باشد و هر ساله ، […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه خبری سینماخانه، فیلم کوتاه «خون خوار» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرخان و علیرضا حیدریان  کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای علیرضا حیدریان در جشنواره دانشجویی ماین در پرتلند آمریکا شد.

جشنواره فیلم دانشجویی ماین در چهارمین سال برگزاری خود می باشد و هر ساله ، هزاران فیلمساز دانشجو از ده ها کشور و صدها دانشگاه در یک مرحله انتخاب بریده بریده رقابت می کنند که بهترین مواردی را که فیلم سازان دانشجویی ارائه می دهند برجسته می کند.

داستان نمایش بدین صورت است که انسان از اول خلق شدن اش به دنبال آسیب به طبیعت  و حیوانات بوده تا بتواند شکم خود را سیر کند،اما جایی می رسد که این قضیه بر عکس شده و حیوانی است که برای سیر کردن خود از طبیعت و انسان ها تغذیه   می کند که در سال ۱۳۹۹ به تولید رسید.

علیرضا حیدریان و داوود میرخان بایکدیگر تا کنون فیلم هایی رو ساخته و تجربه کردهاند که از جمله آنها فیلم کوتاه آشنا بوده و در چند فستیوال بین المللی حضور داشته و جایزه کسب نموده است.

سینماخانه / خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار