رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

انیمیشن کوتاه «دست و تخم‌مرغ» به کارگردانی فاطمه غروی منجیلی آماده نمایش شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «دست و تخم‌مرغ» داستان دخترکی است که با یک پرنده کوچک ملاقات می‌کند و تصمیم می‌گیرد به او در پیدا کردن جوجه متولد نشده‌اش کمک کند. […]

انیمیشن کوتاه «دست و تخم‌مرغ» به کارگردانی فاطمه غروی منجیلی آماده نمایش شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «دست و تخم‌مرغ» داستان دخترکی است که با یک پرنده کوچک ملاقات می‌کند و تصمیم می‌گیرد به او در پیدا کردن جوجه متولد نشده‌اش کمک کند. با هم به سفری در سرزمین پرنده‌ها می‌روند تا تخم‌مرغ‌های گمشده را پیدا کنند که متوجه می‌شوند یک دست دراز پشت این ماجراست.

به گفته فاطمه غروی؛ این انیمیشن مرحله‌ای از رشد یک دختربچه است که در آن با این حقیقت که شیرینی‌های خوشمزه از تخم‌مرغ ساخته می‌شوند، مواجه می‌شود؛ او مجبور است تصمیم بگیرد که بین لذت خوردن شیرینی‌ها و دفاع از دوستان پرنده‌اش کدام را انتخاب کند.

در واقع «دست و تخم‌مرغ» انتخابی میان احساس لذت و مسئولیت پذیری در قبال قلمرو حیوانات است. عوامل تولید «دست و تخم‌مرغ» عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: فاطمه غروی منجیلی، صداگذار و موسیقی: امیرحسین جلیلی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار