رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

نوید صولتی از پایان نگارش فیلم کوتاه «سالن انتظار» به عنوان پروژه جدیدش در سینما خبر داد. نوید صولتی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه از پایان نگارش مشترک فیلم کوتاه «سالن انتظار» با سپیده برنجی خبر داد و گفت: داستان این فیلم که تهیه‌کنندگی آن برعهده مجید برزگر است درباره مردی‌ست که از گیت فرودگاه عبور می‌کند اما مجبور […]

نوید صولتی از پایان نگارش فیلم کوتاه «سالن انتظار» به عنوان پروژه جدیدش در سینما خبر داد.

نوید صولتی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه از پایان نگارش مشترک فیلم کوتاه «سالن انتظار» با سپیده برنجی خبر داد و گفت: داستان این فیلم که تهیه‌کنندگی آن برعهده مجید برزگر است درباره مردی‌ست که از گیت فرودگاه عبور می‌کند اما مجبور می‌شود در سالن انتظار باقی بماند.

این کارگردان با بیان اینکه قصه یک تم فانتزی و رئالیسم‌ جادویی دارد و در فضای شهری تهران می‌گذرد، درباره مدت زمان و لوکیشن‌های آن عنوان کرد: زمان فیلم حدودا ۱۵ دقیقه است بخشی از فیلمبرداری آن در فرودگاه و بخش دیگر متکی به دکور و فضایی کاملا ساختگی‌ است.

به گفته وی، این فیلم در مرحله پیش‌تولید است و با فراهم شدن شرایط وارد تولید می شود. بازیگران این فیلم کوتاه هنوز مشخص نشده‌اند.

این نویسنده و کارگردان اعلام کرد: جای خوشبختی دارد که مسعود امینی‌تیرانی فیلمبردار فیلم «جونده» که جایزه بهترین فیلمبرداری را در جشنواره فیلم کوتاه تهران به دست آورد در «سالن انتظار» هم با ما همکاری دارد.

او در پایان صحبت‌هایش درباره ادامه حضورهای جشنواره ای فیلم «جونده» پس از اکران در «هنروتجربه» خاطرنشان کرد: فیلم «جونده» تا‌‌‌کنون در جشنواره «اِرزینکان» ترکیه و جشنواره «سینما دی فرَنتیِرا» ایتالیا و سپس در جشن مستقل فیلم کوتاه ایران به نمایش در آمده است.

عکس خبر مربوط به فیلم «جونده» است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار