رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم سینمایی «خون شد» به صورت قاچاق در فضای مجازی منتشر شد. فیلم سینمایی «خون شد» از شب گذشته ۷ مرداد ماه در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا به صورت آنلاین به نمایش درآمد و بلافاصله در فضای مجازی قاچاق شد. نکته قابل تامل این که برخی از کانال‌های تلگرامی، نسخه قاچاق این فیلم را یک یا ۲ ساعت پیش از موعد رسمی آغاز اکران […]

فیلم سینمایی «خون شد» به صورت قاچاق در فضای مجازی منتشر شد.

فیلم سینمایی «خون شد» از شب گذشته ۷ مرداد ماه در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا به صورت آنلاین به نمایش درآمد و بلافاصله در فضای مجازی قاچاق شد.

نکته قابل تامل این که برخی از کانال‌های تلگرامی، نسخه قاچاق این فیلم را یک یا ۲ ساعت پیش از موعد رسمی آغاز اکران آنلاین آن منتشر کردند.

مشخص نیست آیا پلتفرم‌ها، فیلم «خون شد» را پیش از ساعت ۲۰ که وعده آن داده شده بود، به نمایش درآورده‌اند یا نسخه‌ای از فیلم پیش از اکران آنلاین به سرقت رفته است.

این برای نخستین بار است که یک فیلم ساعتی پیش از آغاز رسمی اکران آنلاین در پلتفرم‌ها، قاچاق می‌شود. پیشتر فیلم‌های اکران آنلاین، ساعتی پس از آغاز نمایش قاچاق می‌شدند.

قاچاق سرمایه های سینمایی در حالی اتفاق می افتد که تا امروز هیچ مقام مسئولی اقدامی عملی درباره آن نکرده است و کم کم از اظهارنظر و ابراز تاسف هم دست کشیده اند!

«خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی در اکران نوروزی ۱۴۰۰ در سینماها به نمایش درآمد و تاکنون فروشی ۱۹۲ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

سعید آقاخانی، لیلا زارع، نسرین مقانلو، سیامک انصاری، هومن برق‌نورد و… از بازیگران این فیلم به کارگردانی مسعود کیمیایی هستند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار