رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سعید نجاتی به عنوان یکی از داوران هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسلمانان «کازان» روسیه معرفی شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سعید نجاتی فیلمساز ایرانی به عنوان یکی از اعضای هیات داوران هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مسلمانان «کازان» روسیه در کنار ۹ داور دیگر معرفی شد. […]

سعید نجاتی به عنوان یکی از داوران هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسلمانان «کازان» روسیه معرفی شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سعید نجاتی فیلمساز ایرانی به عنوان یکی از اعضای هیات داوران هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مسلمانان «کازان» روسیه در کنار ۹ داور دیگر معرفی شد.

جشنواره بین‌المللی کازان هرساله به همت وزارت فرهنگ تاتارستان روسیه و شهرداری کازان میزبان فیلم‌سازانی از سراسر جهان است.

سعید نجاتی فارغ‌التحصیل رشته سینما در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه سوره تهران و مدرس دانشگاه است. نجاتی کارگردانی ۱۶ فیلم کوتاه داستانی و تجربی و داوری جشنواره‌هایی چون ازمیر ترکیه و داکا بنگلادش را در کارنامه خود دارد. وی همچنین با فیلم کوتاه دابُر، سیمرغ بلورین سی و هشتمین جشنواره فجر را به دست آورد.

جشنواره بین‌المللی فیلم «کازان» با هدف تبادل تجربیات فرهنگی، هنری و سینمایی، با شعار «گفتگوی فرهنگ‌ها و فرهنگ گفتگوها» و با حضور شخصیت‌های برجسته سینمایی و کارگردانان پنج قاره جهان و با نمایش آثار بلند سینمایی، فیلم‌های مستند و انیمیشن و برگزاری برنامه‌های جنبی، در روزهای ۵ تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۴ تا ۱۹ شهریور ماه امسال) برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار