رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

فیلم کوتاه «بنفشه‌زار» به‌کالرگردانی آبتین سلیمی طاری در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی سانتورینی یونان رقابت می‌کند. به‌گزارش سیناماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «بنفشه‌زار» ساخته آبتین سلیمی طاری و تولید دفتر تهران انجمن، کاندیدای بهترین فیلم کوتاه بخش بین‌الملل چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی سانتورینی یونان شد و با فیلم‌هایی […]

فیلم کوتاه «بنفشه‌زار» به‌کالرگردانی آبتین سلیمی طاری در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی سانتورینی یونان رقابت می‌کند.

به‌گزارش سیناماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «بنفشه‌زار» ساخته آبتین سلیمی طاری و تولید دفتر تهران انجمن، کاندیدای بهترین فیلم کوتاه بخش بین‌الملل چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی سانتورینی یونان شد و با فیلم‌هایی از کشورهای فرانسه، سوئیس و تونس به رقابت خواهد پرداخت.

«بنفشه‌زار» داستان ریحان را روایت می‌کند؛ عزیز، مادر بزرگ ریحان، در آستانه مرگ قرار می‌گیرد. ریحان که تنها مونسش عزی است بسیار آشفته و پریشان می شود. رحمان، پدر ریحان تصمیم می‌گیرد عزی را به بهداری روستای دیگری ببرد و …

Santorini Film Festival اولین جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل در جزیره سانتورینی یونان است و درهای خود را به روی هر فیلم‌‍ساز مستقل، صرف نظر از بودجه، سبک و ژانر که به دنبال بستری برای به اشتراک گذاشتن آثار خود با مخاطبان مشتاق دیدن فیلم‌های بزرگ است ، می‌گشاید.

جشنواره فیلم سانتورینی توسط HF Productions ، یک شرکت تولید فیلم بین‌المللی که توسط مجموعه‌ای از فیلم‌سازان مستقل، تهیه‌کنندگان و متخصصان بازاریابی اداره می‌شود و با هدف ایجاد مجموعه‌ای از جشنواره‌های فیلم برای حمایت از فیلم‌سازان مستقل و استعدادهای نوظهور در صنعت بسیار رقابتی و غالباً ناعادلانه سینما برگزار می‌شود.

عوامل ساخت «بنفشه‌زار»:

کارگردان: آبتین سلیمی طاری

نویسنده: ایمان افشاریان

بازیگران: فاطمه حیدری، اقدس مظاهرزاده، ایمان افشاریان، حامد ابریشمی، محمدرضا آل طاها

فیلم‌بردار: بهروز بادروج

تدوین: مهدی مهرنیا

صدا: جواد جهانگیری/ داود قلی‌پور

موسیقی :کارن کیهانی/ حمیدرضا گلستانی

طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان

طراح صحنه و لباس: سوده شرحی

چهره‌پرداز: سمیرا گودرزی

جلوه‌های ویژه: عرفان رحیمی/فرهاد رجبی

دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: المیرا شرافتیان

دستیار دوم کارگردان: رکسانا طالبی

منشی صحنه: سودابه شیرزادی

عکاس: مهدی بندری

طراح پوستر و لوگو: حسن کریم زاده

اصلاح رنگ و نور: امیرحسین خوشبین

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار