رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

قربان محمدپور درباره جزئیات خبر مرتبط با انتشار سریال «سلام بمبئی» از نتفلیکس که تهیه‌کننده هندی سریال نسبت به آن مذاکره کرده است، توضیحاتی ارائه کرد. قربان محمدپور کارگردان «سلام بمبئی» درباره روند تولید این سریال که چندی پیش خبر پخش آن از نتفلیکس منتشر شد، توضیح داد: سریال «سلام بمبئی» حدود ۲۲ قسمت است […]

قربان محمدپور درباره جزئیات خبر مرتبط با انتشار سریال «سلام بمبئی» از نتفلیکس که تهیه‌کننده هندی سریال نسبت به آن مذاکره کرده است، توضیحاتی ارائه کرد.

قربان محمدپور کارگردان «سلام بمبئی» درباره روند تولید این سریال که چندی پیش خبر پخش آن از نتفلیکس منتشر شد، توضیح داد: سریال «سلام بمبئی» حدود ۲۲ قسمت است و حدود یک ماه است که پروانه ساخت گرفته‌ایم تا فصل اول این سریال در هند ساخته شود.

وی با اشاره به جزئیات مذاکره با نتفلیکس از طرف تهیه کننده هندی سریال عنوان کرد: توتوشارما (Tutu Sharma) تهیه‌کننده هندی سریال است که فیلم‌های زیادی را به عنوان تهیه کننده در بالیوود ساخته و فرد مطرحی است. او با نتفلیکس وارد مذاکره شده است. نتفلیکس در هند فیلم زیاد تولید می‌کند مخصوصاً در دوران کرونا که به نوعی بالیوود تعطیل شد سرمایه گذاری‌های زیادی برای جمعیت بالای مخاطبان هندی داشته است.

محمدپور درباره نحوه این مذاکره‌ها بیان کرد: نتفلیکس بیشتر به این سریال عنوان اثر هندی نگاه می‌کند، من شنیده‌ام که نتفلیکس به آثار ایرانی چندان علاقه‌ای نشان نمی‌دهد و از آنجایی که یک تهیه کننده سریال ما، هندی است نتفلیکس هم بیشتر به عنوان اثر هندی- ایرانی و حتی هندی آن را پخش می‌کند.

وی درباره جزئیات قرارداد نیز عنوان کرد: تهیه کننده بیشتر از من در جریان جزئیات قرار دارد، ما درخواست داشتیم که با یک پلتفرم معروف هندی قرارداد بسته شود و یکی از این پلتفرم‌ها که با آن همکاری می‌شود از نتفلیکس هم در هند مشهورتر است. پیشنهاد من این بود که این تهیه کننده بتواند با نتفلیکس هم رایزنی داشته باشد و برایم مهم بود.

محمدپور درباره حق پخش و جزئیات مالی این قرارداد با نتفلیکس توضیح داد: من کارگردان کار هستم و مباحث مالی یا برخی جزئیات اهمیت چندانی ندارد.

کارگردان «سلام بمبئی» درباره پلتفرم‌های مشابه در کشورها گفت: در هند پلتفرمی به نام نتفلیکس است اما شعبه‌ای از همان نتفلیکس جهانی است. نتفلیکس در بسیاری کشورها شعبه دارد مثلاً من شنیده‌ام نتفلیکس آلمان فیلم‌های آلمانی را پخش می‌کند و در هند هم بیشتر فیلم‌های هندی را برای بازار هند تولید می‌کند یا برای اسپانیایی‌ها و سوئدی‌ها هم فیلم‌هایی تولید می‌شود که در کشورهای خودشان و با بازیگران همان کشورها تولید می‌شود تا بازار آنها را به دست آورند.

وی درباره اینکه این سریال در نهایت از نتفلیکس اصلی و به صورت جهانی پخش خواهد شد یا خیر؟ عنوان کرد: این را اطلاعی ندارم و از جزئیات آن به شکل دقیق خبر ندارم اما قرار است تهیه‌کننده هندی را به ایران دعوت کنم و یک کنفرانس مطبوعاتی خواهیم داشت و جزئیات ماجرا توضیح داده خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار