رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، گروه تولید فیلم «پریسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز بابایی طی چند روز گذشته با ثریا قاسمی، صحرا اسداللهی و (هنرمند نوجوان) شارمین علیمحمدی برای حضور در این پروژه به توافق رسیدند. طی دو – سه روز آتی چند بازیگر دیگر نیز به این فیلم […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، گروه تولید فیلم «پریسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز بابایی طی چند روز گذشته با ثریا قاسمی، صحرا اسداللهی و (هنرمند نوجوان) شارمین علیمحمدی برای حضور در این پروژه به توافق رسیدند. طی دو – سه روز آتی چند بازیگر دیگر نیز به این فیلم اضافه می‌شوند تا با تکمیل گروه بازیگران و انجام تست گریم، فیلمبرداری بزودی در تهران آغاز شود.
پیش از این حضور بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، شقایق فراهانی، مهدی کوشکی، لیندا کیانی، نادیا شادمان و سیاوش طهمورث در این فیلم قطعی شده بود.
«پریسان» به نویسندگی علی مقدم و کامبیز بابایی به تلاش و فداکاری‌های کادر درمان و قاچاق دارو توسط مافیای این صنعت که در روزهای شیوع ویروس کرونا به یکی از معضلات روز جامعه تبدیل شده، می‌پردازد.
دیگر عواملی که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارت هستند از: مشاور فیلمنامه و بازنویسی نهایی: زامیاد سعدوندیان، مدیر پروژه: سمیه فرجی، مجری طرح: رضا بابایی، مدیر تولید: سیدمهدی نریمانی، برنامه‌ریز: سعید غلامی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: محمود دهقانی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: گلاره دربندی، دستیار اول کارگردان: مرضیه زرتشت، منشی صحنه: رعنا بهرخ، مدیر تدارکات: علی جعفری، عکاس صحنه: سحر رجبیان، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: ساحل عبداله‌زاده، مدیر امور مالی: سهیلا مندوزئی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار