رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «یه‌وا» به کارگردانی آناهید آباد مهر امسال در انجمن ارامنه در روستوف اون دون روسیه به نمایش در می‌آید. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم سینمایی «یه‌وا» در ادامه حضورهای جهانی خود، در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۱ (۴ مهر ۱۴۰۰) در انجمن  ارامنه در ROSTOV_ON_DON (روستوف اون دون) […]

فیلم سینمایی «یه‌وا» به کارگردانی آناهید آباد مهر امسال در انجمن ارامنه در روستوف اون دون روسیه به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم سینمایی «یه‌وا» در ادامه حضورهای جهانی خود، در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۱ (۴ مهر ۱۴۰۰) در انجمن  ارامنه در ROSTOV_ON_DON (روستوف اون دون) روسیه قطب فرهنگی جنوب روسیه به نمایش درمی‌آید.

این فیلم سینمایی محصول مشترک کشورهای ارمنستان و ایران است که در جشنواره‌های دیگری مانند مونترال، ونیز، میل‌ولی، پالم‌اسپرینگز، کلیوند، کوتبوس و… شرکت کرده و از دوازدهمین جشنواره فیلم انار، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم زردآلوی طلایی ایروان، هفدهمین «جشنواره کینو شوک» روسیه، جشنواره فیلم نیویورک، فرانکوفون ایتالیا و … موفق به دریافت جوایزی شده است.

«یه‌وا» نخستین فیلم آناهید آباد و محصول مشترک ایران و ارمنستان روایت داستانی است که به مسائل اجتماعی انسان معاصر می‌پردازد و از جمله فعالیت‌های بنیاد سینمایی فارابی در حوزه تولید مشترک محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار