رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

دنی ویلنوو کارگردان مشهور سینما نیز به مانند مارتین اسکورسیزی به فیلم های دنیای مارول حمله کرد. به نقل از ایندی وایر، دنی ویلنوو کارگردان مشهور کانادایی سینما که چندی پیش با فیلم «تلماسه» به جشنواره ونیز رفت، در مصاحبه با «ال‌موندو» به فیلم های دنیای مارول حمله کرد. دنی ویلنوو اولین کارگردان سینما نیست که از فیلم […]

دنی ویلنوو کارگردان مشهور سینما نیز به مانند مارتین اسکورسیزی به فیلم های دنیای مارول حمله کرد.

به نقل از ایندی وایر، دنی ویلنوو کارگردان مشهور کانادایی سینما که چندی پیش با فیلم «تلماسه» به جشنواره ونیز رفت، در مصاحبه با «ال‌موندو» به فیلم های دنیای مارول حمله کرد.

دنی ویلنوو اولین کارگردان سینما نیست که از فیلم های مارول انتقاد می کند و البته قطعا آخری نیز نخواهد بود. پیش از وی مارتین اسکورسیزی مشهورترین سینماگری بود که به فیلم های مارول حمله کرده و آنها را به پارک های موضوعی تشبیه کرده بود.

ویلنوو اما در مصاحبه روز گذشته اش (۱۶ سپتامبر) فیلم های مارول را «کپی پیست (رونوشت کردن و چسباندن) دیگر فیلم ها» خواند.

کارگردان نامزد اسکار فیلم «ورود» گفت: شاید مشکل این است که ما با تعداد زیادی فیلم مارولی مواجه هستیم که چیزی جز برش و چسباندن (کپی پیست) فیلم های دیگر نیستند. شاید این نوع فیلم ها ما را کمی به زامبی ها شبیه کرده است.

ویلنوو اما اذعان کرد که فیلم های پرهزینه هالیوودی می توانند باارزش باشند، او گفت: امروزه فیلم های بزرگ و پرهزینه با ارزش عالی نیز وجود دارد و نمی توانم خیلی هم بدبین باشم. چه کسی گفته است که فیلم پرهزینه نمی تواند همزمان هنری هم باشد، من در همین لحظه به فیلم های نولان و کوارون فکر می کنم.

فیلم حماسی «تلماسه» ویلنوو روز ۲۲ اکتبر همزمان با سینماها در سرویس استریم HBO نیز عرضه می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار