رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

فیلم کوتاه داستانی «گلدانهای زمستانی» به کارگردانی آیدا پناهنده و از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پلتفرم «ودیو» قابل مشاهده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نقل از ایلنا، «گلدانهای زمستانی» عنوان فیلم کوتاهی از آیدا پناهنده است که همزمان […]

فیلم کوتاه داستانی «گلدانهای زمستانی» به کارگردانی آیدا پناهنده و از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پلتفرم «ودیو» قابل مشاهده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نقل از ایلنا، «گلدانهای زمستانی» عنوان فیلم کوتاهی از آیدا پناهنده است که همزمان با روز ملی سینما در پلتفرم ودیو در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «همزمان با وقایع انقلاب همسایه یک زوج جوان که دوست آنها نیز هست توسط ساواک دستگیر می‌شود. او که یک مبارز سیاسی است در آخرین مکالمه خود نگهداری از گلدان‌هایش را به آنها و همچنین دوست مشترکشان “بهرام” می‌سپارد. مرد با توجه به اختلاف فکری و باردار بودن همسرش می‌خواهد خود را از وقایع انقلاب دور نگه دارد…»

در این فیلم ناز شادمان، افشین کتانچی، ابوذر کریمی، علی فلاحت پیشه و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با همکاری پلتفرم نمایش فیلم کوتاه «ودیو» همزمان با روز ملی سینما، ۲۸ اثر از تولیدات فیلم‌های کوتاه داستانی خود را در اختیار علاقمندان قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار