رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

شبکه نسیم در پی درگذشت زنده یاد سیامک اطلسی، برنامه «چهل تیکه» را با حضور وی، امشب بازپخش می‌کند. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه چهل تیکه در یکی از قسمت ها میزبان سیامک اطلسی بازیگر، کارگردان، نویسنده و دوبلور بود، که با اجرای محمدرضا علیمردانی در سال ۹۸ روی آنتن شبکه نسیم رفته بود. گفتنی است این […]

شبکه نسیم در پی درگذشت زنده یاد سیامک اطلسی، برنامه «چهل تیکه» را با حضور وی، امشب بازپخش می‌کند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه چهل تیکه در یکی از قسمت ها میزبان سیامک اطلسی بازیگر، کارگردان، نویسنده و دوبلور بود، که با اجرای محمدرضا علیمردانی در سال ۹۸ روی آنتن شبکه نسیم رفته بود.

گفتنی است این برنامه امشب، ۴ مهر ماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم باز پخش می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیامک اطلسی متولد ۴ تیر ۱۳۱۵ در ارومیه بود. وی به جز بازیگری، دوبلور حرفه ای نیز بوده و کارگردانی و نویسندگی را نیز در کارنامه خود دارد. اطلسی از سال ۵۱ تاکنون علاوه بر دوبله در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی و ده‌ها سریال نقش های شاخص و متفاوت بازی کرده است.

وی در سریال هایی چون پدر سالار، مختارنامه، داوران، معمای شاه، هشت و نیم دقیقه، دوردست‌ها، از یادها رفته و … ایفای نقش کرده است.

همچنین اطلسی دوبله آثاری چون انیمیشن فارسی شاهنامه، آقا معلم و بچه ها و سریال های مدیر کل و سرنخ و همچنین سینمایی آن شرلی را در کارنامه کاری خود دارد.

بازی در سریال اپیدمی از آخرین نقش آفرینی های مرحوم اطلسی در سیما بود.

متاسفانه این هنرمند پیشکسوت علیرغم تزریق دو دوز واکسن، به این بیماری مبتلا شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار