رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«شب‌های مافیا» پس از گذشت ۱۲ شب رقابت حال به آخرین مرحله سری سوم و فینال فینالیست‌ها نزدیک می‌شود. سری جدید رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» ساخته سعید ابوطالب که از تیرماه میان یک گروه از بازیگران خانم و دو گروه از آقایان هنرمند برگزار و از سوی فیلیمو منتشر شد حال با پشت سر گذاشتن فینال سری سوم به […]

«شب‌های مافیا» پس از گذشت ۱۲ شب رقابت حال به آخرین مرحله سری سوم و فینال فینالیست‌ها نزدیک می‌شود.

سری جدید رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» ساخته سعید ابوطالب که از تیرماه میان یک گروه از بازیگران خانم و دو گروه از آقایان هنرمند برگزار و از سوی فیلیمو منتشر شد حال با پشت سر گذاشتن فینال سری سوم به مرحله فینال فینالیست‌ها می‌رسد.

در مرحله فینال فینالیست‌ها از میان تمام هنرمندانی که در مرحله فینال حضور پیدا کرده‌اند تعدادی انتخاب شده و در سه شب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

از تغییراتی که در سری جدید این رئالیتی شو رخ داد، علاوه بر تثبیت حضور نقش «جوکر» و اضافه شدن «فروشنده»، حضور کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده به جای محمدرضا علیمردانی در بازی مافیا بوده است.

سعید ابوطالب کارگردان این رئالیتی شو در گفتگو با خبرنگار صبا درباره فینال فینالیست‌ها خبر داد: مرحله پایانی سری سوم «شب‌های مافیا» درحال پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی است و دوشنبه ۱۹ مهر مطابق هر هفته پخش می‌شود.

به گفته او، بهنام تشکر، سمانه پاکدل، امید حاجیلی، ارسلان قاسمی، نگار فروزنده، پژمان بازغی، نیما شاهرخ‌شاهی، بهاره افشاری، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، امیرعلی نبویان، مجید یاسر و ترلان پروانه شرکت‌کنندگان مرحله فینال فینالیست‌ها هستند.

ابوطالب در پاسخ به این که آیا تعداد کم مافیاها در شهر نسبت به تعداد شهروندان باعث ضعیف بودن آن‌ها می‌شود یا خیر، بیان کرد: قاعده بازی مافیا به این شکل است که یک سوم افراد شهر مافیا باشند و نمی‌توان در آن تغییری ایجاد کرد. هرچند که به صورت کلی بازی کردن به عنوان مافیا در شهر کار دشواری است و شخصی که در آن موقعیت است باید بتواند از پس نقش مافیا برآید. به همین علت بود که دو نقش «جوکر» و «فروشنده» را به شهر اضافه کردیم تا بتوانیم بازی را کمی پیچیده‌تر پیش ببریم.

این کارگردان در پایان عنوان کرد: شاید بتوان گفت در فینال فینالیست‌های سری جدید این رئالیتی شو، مافیاهای قوی‌تری نسبت به شب‌های گذشته داریم.

سری سوم «شب‌های مافیا» قرار بود آخرین سری از این رئالیتی شو باشد اما اوایل مردادماه ابوطالب کارگردان آن از شروع پیش‌تولید فصل چهارم این رئالیتی شو به صبا خبر داد، حال باید دید پس از سه شب پایانی سری سوم، دور بعدی «شب‌های مافیا» آغاز می‌شود یا گروه سازنده برای انتشار سری چهارم این رئالیتی شو نیاز به زمان بیشتری دارند.

فصل سوم رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب با گردانندگی کامبیز دیرباز محصولی از هنر اول است و دوشنبه هر هفته به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار