پیرس برازنان در فیلم مافیایی «چارلی سریع» (Fast Charlie) به کارگردانی فیلیپ نویس ایفای نقش خواهد کرد. فیلیپ نویس فیلم‌های اکشن دیگری نظیر «سالت» (Salt)، «شفاف» و «خطر حاضر» را در کارنامه خود نیز دارد.

برازنان در «چارلی سریع» نقش یک کارچاق‌کن مافیا را بازی می‌کند که درصدد گرفتن انتقام خون همدستان ازدست‌رفته‌اش است. کاراکتر برازنان «چارلی سویفت» از بهترین کار چاق کنان مافیا است، او ۲۰ سال است که زیردست دوست قدیمی و رئیس مافیا «استن» به‌عنوان یک آدمکش فعالیت می‌کند. کشته‌شدن دوست و همدستش توسط یکی از گروه‌های رقیب مافیایی، دنیای چارلی را دست خوش تغییراتی اساسی کرده و او را به خون‌خواهی یاران ازدست‌رفته‌اش ترغیب می‌کند.

گفتنی است فیلم «چارلی سریع» بر اساس رمان ویکتور گیشلر ادگار بنام «میمون اسلحه‌ها» ساخته می‌شود و ریچارد وِنک، نویسنده فیلم «هفت مرد باشکوه»، نویسندگی آن را برعهده داشته است. همچنین دنیل گرادنیک و میچل وِلچ از تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

شایان‌ذکر است که پیرس برازنان سال شلوغی را پشت سر گذاشته و پیش‌ازاین در فیلم موزیکال «سیندرلا» (Cinderella) و «ناجورها» (The Misfits) به ایفای نقش پرداخته است. همچنین نقش یک ابر قهرمانان در فیلم «اَدام سیاه» (Black Adam) را نیز ایفا کرده که در سال آینده اکران می‌شود.

ناگفته نماند برازنان در سریال کمدی «یاغی‌ها» نتفلیکس نیز حضور خواهد داشت. این سریال در سال آینده پخش خواهد شد.

در ادامه سرمایه‌گذاران «چارلی سریع» از تیم پرستاره این فیلم ستایش کرده و افزودند: پیرس برازنان، ریچارد ونک و فیلیپ نویس بهترین آثار اکشن چند دهه اخیر را به جهان عرضه کرده‌اند و به همین دلیل امیدواریم پرفروش‌ترین فیلم اکشن را داشته باشیم.

منبع: سوره سینما