رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May

قطعه «روزهای خوب» در بخش موسیقی برنامه رادیویی «کافه هنر» بررسی می‌شود. به نقل از شبکه رادیویی ایران وحید بیات تهیه‌کننده برنامه این هفته «کافه هنر» گفت: این سه‌شنبه هم به رسم تمام سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی روز اختصاص دارد و قرار است روز سه‌شنبه ۱۸ آبان قطعه «روزهای خوب» کاری از مانی رهنما را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. بیات در پایان […]

قطعه «روزهای خوب» در بخش موسیقی برنامه رادیویی «کافه هنر» بررسی می‌شود.
به نقل از شبکه رادیویی ایران وحید بیات تهیه‌کننده برنامه این هفته «کافه هنر» گفت: این سه‌شنبه هم به رسم تمام سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی روز اختصاص دارد و قرار است روز سه‌شنبه ۱۸ آبان قطعه «روزهای خوب» کاری از مانی رهنما را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

بیات در پایان صحبت هایش اشاره کرد: در این برنامه علاوه بر نقدهای فنی و محتوایی، یکی از معیارهای ارزیابی ترانه‌ها، احترام به درست‌نویسی و اصول و قواعد زبان فارسی است که در راستای حفظ و پاسداشت زبان صورت می‌گیرد.

در این برنامه مرتضی لطفی آهنگساز و خواننده، شورا کریمی تنظیم‌کننده و مهدی کریمی کارشناس ترکیب و نهایی حضور دارند. در نقد آهنگ نیز، مخاطبان برنامه در کنار منتقدان و در تماس با برنامه به نقد شفاهی آهنگ‌ها می‌پردازند.

«کافه هنر» این هفته را به تهیه کنندگی وحید بیات و با اجرای شهاب شهرزاد از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا، ساعت ۱۶:۰۰ می‌توانید ببینید همچنین این برنامه را از موج اف‌ام ردیف ۹۰ مگاهرتز بشنوید.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار