رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

فیلم کوتاه «آپارات» به نویسندگی و کارگردانی حسن نجم‌آبادی در بخش رقابتی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فالودی مجارستان به نمایش در می‌آید. جشنواره بین‌المللی «فالودی» که هرساله در ۲ بخش فیلم و عکس با یک تم مشخص توسط آکادمی فیلم بوداپست برگزار می‌شود، امسال با موضوع «تولد بیشتر» ۹۹ فیلم از  ۴۸ کشور […]

فیلم کوتاه «آپارات» به نویسندگی و کارگردانی حسن نجم‌آبادی در بخش رقابتی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فالودی مجارستان به نمایش در می‌آید.

جشنواره بین‌المللی «فالودی» که هرساله در ۲ بخش فیلم و عکس با یک تم مشخص توسط آکادمی فیلم بوداپست برگزار می‌شود، امسال با موضوع «تولد بیشتر» ۹۹ فیلم از  ۴۸ کشور مختلف را به رقابت می گذارد.

این فستیوال با هدف بحث از طریق زبان تصویر و گفت‌وگو میان دیدگاه‌های متفاوت، دارای برنامه‌های مختلفی چون نمایش فیلم، کارگاه‌های آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ و … است.

بیست و چهارمین دوره این جشنواره امسال با تم «تولد بیشتر» در بخش‌های کوتاه داستانی، مستند، تجربی و دانشجویی از ۱۷ تا ۲۰ نوامبر برابر با ۲۶ تا ۲۹ آبان در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

فیلم کوتاه آپارات پیش از این در شانزدهمین جشنواره باتومی گرجستان،چهل و یکمین جشنواره VGIK روسیه، سی و چهارمین جشنواره کودکان و نوجوان ایران، سی امین جشنواره کیدز فرست،یازدهمین جشنواره آرلینگتون،یازدهمین جشنواره ساحل طلا آمریکا، دوازدهمین جشنواره مستقل میکروفاف صربستان، هشتمین جشنواره تک شاخ روسیه به نمایش درآمده است و توانسته جایزه بهترین فیلم کوتاه درام  از جوایز بین المللی رم ایتالیا را از آن خود کند همچنین این فیلم در باشگاه نمایش سی و پنجمین جشنواره سینه کید هلند برای متخصصان فیلم جهان در ماه نوامبر و دسامبر به نمایش در می آید.

مهدی قلی زاده، ابراهیم نجم آبادی، عماد محبی، ابوالفضل نجم آبادی، امیر نجم آبادی، امیرمحمد نجم آبادی، محمدرضا نجم آبادی، زری نجم آبادی و مهدی رضایی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می توان به نویسنده وکارگردان: حسن نجم آبادی، مدیر فیلمبرداری: عرفان احتشامی، صدابردار: مرتضی عظیمی، تدوین و صداگذاری: پیمان شاه محمدی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، دستیار کارگردان: وحید سواری زاده، برنامه ریز: امین سواری زاده، منشی صحنه: آریانا جوکار، فیلمبردار: محسن سلطانی، مدیرتولید: علی نجم آبادی، مجری طرح: کمپانی مستقل مورچه، دستیاران فیلمبردار: ترانه حامدی، علی رضایی و عارف قلی زاده، مدیر تدارکات: حجت نجم آبادی، طراح پوستر: پارسا ماندگاریان، مترجم: حسن شرف الدین، پشتیبانی فنی: پارس لنز و سینمامکس، عکاس: محدثه محمدی، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه کننده: حسن نجم آبادی اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار