رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی،مراسم اکران فیلم کوتاه کاندید به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مژگان ترانه باحضور جمعی از بازیگران و سایر عوامل آن، عصرروز شنبه ۶ آذر در تماشاخانه سیمرغ برگزار گردید. دراین برنامه که اجرای آن را حمید عبدالحسینی به عنوان مدیر هنری برعهده داشت؛ ابتدا مژگان ترانه […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی،مراسم اکران فیلم کوتاه کاندید به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مژگان ترانه باحضور جمعی از بازیگران و سایر عوامل آن، عصرروز شنبه ۶ آذر در تماشاخانه سیمرغ برگزار گردید.


دراین برنامه که اجرای آن را حمید عبدالحسینی به عنوان مدیر هنری برعهده داشت؛ ابتدا مژگان ترانه به بیان چگونگی ساخت فیلم و اهداف خود دراین زمینه پرداخت و سپس بهرام بهرامی بازیگر فیلم با قائل نشدن تفاوت میان کوتاهی و بلندی نقش به ارزش های فیلم کوتاه درجهت انتقال مفاهیم در کمترین زمان اشاره داشت. علیرضا ترامشلو نیز از تجربیات خود در زمینه بازی در این فیلم سخن گفت. زهراکاکاوند دیگر بازیگر فیلم‌ نیز از همراهی و حمایت های کارگردان در جهت نزدیکی به نقش خود صحبت داشت و آهنگساز فیلم رامی نظری نیز از تجربیات خود در طول مدت زمان ساخت موسیقی این فیلم علی رغم محدودیت های زمانی نکاتی را بیان نمود. سپس در بخش دیگری از نشست تعدادی از حاضران به بیان نقطه نظرات خود درخصوص فیلم کوتاه کاندید پرداختند. پایان بخش مراسم امضای تابلوی یادبود این فیلم کوتاه بود.

این برنامه در قالب مجموعه نشست های کتاب وعده به اهتمام بنیاد بیدل دهلوی و با همکاری موسسه فرهنگی هنری تصویر یزدان ایرانیان هر هفته شنبه ها ساعت ۱۸ در تماشاخانه سیمرغ برگزار می شود.

عکاس: ساره شرفی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار